اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مذاکره و چانه زدن پیرامون ابزار دفاعی خط قرمز نظام است

امام‌جمعه قرچک گفت: دشمن تنها حربه و نقشه‌اش تضعیف قدرت دفاعی ما بوده و هست، لذا مذاکره و چانه زدن پیرامون ابزار دفاعی ما خط قرمز نظام است.

مذاکره و چانه زدن پیرامون ابزار دفاعی خط قرمز نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام‌جمعه قرچک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا در انجام تکلیف و مسئولیت جمعی و اجتماعی آن‌هم به اسم اسلام خیلی خطرناک و خیلی سنگین است.

وی گفت: خیلی باید دقت کنیم  دو نوع نفاق داریم، نفاق منصوب به کفر، نفاق منصوب به ایمان، اولی نفاق قدیمی بوده و دومی نفاق جدید است که خیلی خطرناک هست.

امام‌جمعه قرچک افزود: کار این نفاق  اختلاف بین حق و باطل و ظهور شبهه‌ناک جریان باطل در جامعه یعنی باطل در لباس حق به‌صورت حق نما وارد می‌شود همان فرمایشی که امیرالمؤمنین داشتند، چون شبیه حق است.

اسماعیلی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد: امروز علی زمان گرفتار بی‌ایمانی و بی‌تقوایی عده‌ای از مدیران هست، هرروز برای علی شکایت می‌آورند بی‌عدالتی، تبعیض، فساد و از انتصابات غلط و فاسد.

وی تصریح کرد: مراقب نفوذ و نفاق و تزویر در بدنه نظام باشیم، نقشه‌ها همان نقشه‌هاست ‌و دنیا  امروز همان دنیاست.

امام‌جمعه قرچک بیان داشت: امروز استکبار و استثمار مدرن دو راه برای رسیدن به اهدافشان پیش کشیدند زور و قدرت، جنگ و تهدید  و دیگری نفاق و تزویر و جنگ نرم فرهنگی ما با ولایت بر نقشه‌هایشان فائق آمدیم.

اسماعیلی گفت: با ولایت می‌توانیم به پیروزی نهایی برسیم، وحدت زیر سایه ولایت و اطاعت از ولایت تنها راه نجات و سعادت ماست هیچ تدبیر و برنامه‌ای ما را عزیز نکرده است جز تدبیر و هدایت و نقشه  راهی که ولی امرمان ترسیم کردند.

 وی ادامه داد: ما مدافع مظلومیم و برای ملت‌ها عزت و آزادی را خواهانیم، ملت ما باید عزیزتر از همه باشد، امام راحل هدفش عزیز کردن ملت بود، قانون ننگین کاپیتولاسیون برای همیشه مرد، امروز دست‌هایی به فکر برگشت استکبار هستند باید آن دست‌ها را قطع کرد.

 امام‌جمعه قرچک تأکید کرد: امروز رهبر حکیم و مقتدر ما برای دیگران شرط و شروط می‌گذارد، هر کس شروط رهبر انقلاب را در امور مختلف جدی نگیرد به دشمن کمک کرده است.

اسماعیلی تصریح کرد: اگر شروط 9 گانه مقام معظم رهبری در برجام رعایت نشد، جدی نگرفتیم و خسارت جبران‌ناپذیر دیدیم، ما قدرتمان اربعین است،  ما قدرتمان شهدای مدافع حرم هستند،  قدرتمان عاشوراست.

وی گفت: دشمن تنها حربه، حیله و نقشه‌اش تضعیف قدرت دفاعی ما بوده و هست، لذا مذاکره و چانه زدن پیرامون ابزار دفاعی ما خط قرمز ماست.

امام‌جمعه قرچک با بیان اینکه نوجوان ۱۳ ساله محمدحسین فهمیده الگوی ماست، بیان کرد: نوجوانان و جوانان بسیجی ما با خودسازی خود را خدمتگزار اهداف انقلاب می‌داند لذا باید چنان خود را بسازد که مثل شمعی پروانه‌ها را به دور خود جمع کند.

اسماعیلی افزود: سه شاخصه جوانان بسیجی بصیرت، اخلاص، عمل به هنگام و به‌اندازه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در پیاده‌روی اربعین گلایه از صداوسیمای استان تهران داریم ظلم شایان و علنی نسبت به شهرستان‌ها مرتکب می‌شوند، این حرکت یک حرکت شعاری و تبلیغی است، بهترین مسیر هم مسیر قرچک به شهرری هست هیچ توجهی به‌حق و حقوق مسلم مردم ما نمی‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ی۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول