اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جوانی که جت می‌سازد توانایی اداره کشور را هم دارد

امام جمعه کبگیان گفت: جوانی که جت یاسین و موشک می‌سازد توانایی اداره کشور را هم دارد.

جوانی که جت می‌سازد توانایی اداره کشور را هم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چیتاب حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه 3 آبان 98 کبگیان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به مسئله حیات پس از مرگ و نیاز مردگان به خیرات در این دنیا گفت: آنچه ما در زمان حیاتمان برای خود وقف می کنیم باقیات صالحات و بعد از مرگمان صدقه جاریه حساب خواهند شد و بدانیم که مردگان برای نیازشان به دیدارمان می‌آیند.

امام جمعه کبگیان با اشاره به ساخت جت فوق پیشرفته و تمام بومی یاسین توسط جوانان توانمند نیروی هوایی ارتش هم گفت: زمانی ملتمسانه به غرب وارد کننده بودیم، امروز به قدرت توان سازندگی جوانانمان هواپیمایی ساخته ایم که به عقیده همین تحلیل گران خارجی فراتر از تصور است.

وی افزود: جوانی که در تحریم‌ها هواپیما و موشک می‌سازد که پهباد گرانقیمت و غول پهباد جهان را در کوتاهترین زمان می‌زند این جوان توان اداره کشور را دارد و توصیه می کنم کسانی که از اکتفا به قدرت داخلی خسته اند استراحت کنند.

امام جمعه کبگیان با اشاره به موضوعFATF هم گفت: تنها دلخوشی دشمن بعد از ناامیدی در برجام و تشدید تحریم‌ها همین موضوع FATF است که تعبیر اصلیش همان تمام هستی و حیثیت کشور به دست غرب دادن است که مسئولان باید در این خصوص با سرلوحه قرار دادن بیانات رهبری دقت کنند.

وی خطاب به برخی مسئولان هم گفت: آنقدری که برخی از مسئولان به بهانه حل مشکلات دلواپس مذاکره با غرب هستند اگر ذهنشان به توان داخلی و اعتماد به جوانان معطوف می‌شد الان بیشتر این مشکلات را نداشتیم.

وحدانی فر درباره موضوع دستگیری سرشبکه آمدنیوز هم گفت: دستگیری روح الله زم توسط سربازان گمنام امام زمان "عج" صاعقه عظیم هشدار سپاه به متواریان معاند مدعی بازگشت به سلطه بر نظام بود که حتی بازمانده پهلوی را مجبور به اعتراف عدم بازگشت کرد و این همان هیبت قدرت نظام جمهوری اسلامی در جهان است.

این خطیب جمعه با تشکر از حضور حماسی مردم در اربعین و مهمانپذیری مردم عراق گفت: پذیرائی از ۳۰ میلیون نفر زائر کار کمی نیست و مردم عراق با جان و دل انجام دادند.

وی با تشکر از زحمات دولت در اربعین هم گفت: عزیزان ما در راس مسئولیت در دولت نقش بزرگی در ورود خروج و خدمت دهی به زائرین سیدالشهداء"ع" داشتند که از آنان تشکر می‌کنیم.

این خطیب جمعه با اشاره به آتش سوزی در مراتع بخش خواستار همکاری و همیاری مردم با منابع طبیعی جهت معرفی سوداگران شد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول