اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پایان صف انتظار پرداخت تسهیلات ضروری و کارگشایی به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از پایان صف انتظار در بخش پرداخت تسهیلات ضروری و کارگشایی به مددجویان خبر داد و گفت: مددجوی پشت نوبت دریافت این خدمت در استان وجود ندارد.

پایان صف انتظار پرداخت تسهیلات ضروری و کارگشایی به مددجویان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: توانمندسازی جامعه هدف و ایجاد درآمد باثبات و پایدار برای مددجویان از راهبردهای مهم کمیته امداد بوده و صندوق امداد ولایت نقش مهمی در این بخش دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای کمیته امداد در ارائه خدمات صندوق ولایت امداد بحث تسهیل‌گری در ارائه خدمات است، گفت: همین رویکرد موجب افزایش قدرت پرداخت تسهیلات و  تقویت صندوق امداد ولایت و افزایش منابع آن برای پیشگیری از ایجاد صف انتظار در این بخش می‌شود.

وی از جذب سپرده توسط خیرین در این صندوق خبر داد و بیان کرد: با افزایش منابع و فعالیت‌های  اثربخش صورت گرفته در حوزه پرداخت تسهیلات، 2 هزار و 816 مورد خدمت به مددجویان کمیته امداد استان زنجان به صورت معوض از طریق این صندوق از ابتدای امسال تاکنون ارائه شده است.

صفری از پایان صف انتظار در بخش پرداخت تسهیلات ضروری و کارگشایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 14 میلیارد و 73 میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغال، کارگشایی و مسکن  از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده و هیچ مددجوی پشت نوبت دریافت این خدمت در استان زنجان وجود ندارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: تسهیلات کمیته امداد در قالب طرح‌های اشتغال و خودکفایی، تسهیلات کارگشایی و تسهیلات خرید، احداث و ودیعه مسکن پرداخت شده است؛ که در کمال عزت و احترام و کرامت انسانی مددجویان و در کوتاه‌ترین زمان انتظار پرداخت شده است.

وی باشاره به اینکه همراهی دستگاه‌های مختلف با برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه گفتمان‌سازی فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و مبارزه با فقر بسیار اثرگذار بوده است، گفت: مردم نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی با درک صحیح از شرایط موجود مشارکت مناسبی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد داشته‌اند.

صفری با اشاره به وظیفه کمیته امداد در توانمندسازی 10 درصد از مددجویان به صورت سالانه گفت: با همکاری خیرین این موضوع طی سنوات گذشته محقق شده و توفیقات خوبی را در این زمینه کسب کرده‌ایم.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول