اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نصب کارت‌خوان در 33 درصد مطب‌های مازندران/تلاش انجمن‌های پزشکی برای فرار از مالیات

مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اعلام اینکه انجمن‌های مرتبط با پزشکی تلاش دارد که پزشکان را ترغیب به فرار مالیاتی کند، گفت: کارت‌خوان‌های مورد تایید سازمان مالیاتی در 33 درصد مطب‌های مازندران نصب شده است.

نصب کارت‌خوان  در 33 درصد مطب‌های مازندران/تلاش انجمن‌های پزشکی برای فرار از مالیات

علی‌اکبر حمزه‌ای در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط با آخرین وضعیت دریافت کارت‌خوان توسط پزشکان، اظهار کرد: همه اقداماتی که لازم بوده و قانون پیش‌بینی کرده انجام داده‌ایم.

وی با اعلام اینکه جلسات مکرری با سازمان‌های نظام پزشکی برگزار شده است، تصریح کرد: پزشکان باید نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اعلام اینکه پزشکی که برای دریافت کارت‌خوان و ثبت‌نام آن در سامانه امور مالیاتی اقدام نکند، فرار مالیاتی انجام می‌دهد، افزود: در حال حاضر 33 درصد پزشکان با این طرح همکاری دارند.

وی خاطر نشان کرد: این رقم در مجموع با پزشکان فعال در طرح پزشک خانواده است که در صورت حذف این افراد حدود 50 درصد پزشکان در این طرح مشارکت داشتند.

حمزه‌ای با اعلام اینکه مشکلی در دریافت مالیات در مراکز خصوصی نداریم،یادآور شد: بیشترین مشکل ما در مطب‌های خصوصی است.

وی اضافه کرد: انجمن‌های مرتبط با پزشکی تلاش دارد که پزشکان را ترغیب به فرار مالیاتی کند.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اعلام اینکه غیر از پزشکان 15 صنف دیگر هم برای پرداخت مالیات باید ثبت‌نام کنند، افزود: فراخوان لازم برای این اصناف انجام شده و تا پایان سال باید ثبت‌نام‌ها انجام شود.

وی در ارتباط با افزایش هزینه‌های ویزیت در مطب‌های که با کارت‌خوان پرداخت می‌شود، بیان کرد: بنده با این موضوع در استان مواجه نبودیم و اگر مواردی باشد سازمان تعزیزات وظایفی در این حوزه دارد و ما تنها بحث فرار مالیاتی را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/86004/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول