اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آزادی باید فرصت‌طلب باشد/مهاجمی در جای پای بزرگان تراکتور

مهاجمی که می‌خواهد جا در پای مهاجمان بزرگ تراکتور بگذارد، باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها نهایت استفاده را نماید.

آزادی باید فرصت‌طلب باشد/مهاجمی در جای پای بزرگان تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در آبادان با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم صنعت نفت آبادان شد.

در نیمه دوم و در حالی که تیم تراکتور با یک گل از میزبان عقب بود، دنیزلی محمدرضا آزادی را برای تقویت خط حمله تیم وارد میدان کرد.

آزادی که در این فصل فرصت کمی برایش داده شده است، در نهایت توانست یک گل بزند که برای فرار شکست تراکتور کافی نبود.

آنچه در مورد آزادی می‌توان گفت فرصت‌سوزی این مهاجم جوان و آینده‌دار است.‌

این مهاجم جوان زمانی که در تراکتور از پنجره نقل و انتقالات محروم بود و با هدایت یحیی گل‌محمدی جزو بازیکنان اصلی تراکتور بوده و عملکرد نسبتا خوبی هم داشت. اما افت و خیزهای وی گاهی مربیانش را در استفاده از وی در ترکیب تیم مردد می‌کند.

وی، فصل گذشته چه زمان توشاک، تقوی و لینکز، کمتر فرصت بازی پیدا کرد. اما خودش هم باید قبول کند که در تیم تراکتور بازی می‌کند و باید از کوچکترین فرصت‌ها برای حضور در ترکیب ثابت نهایت استفاده را نماید.

آزادی دیروز پیش از گلش، یک فرصت طلایی و تک به تک را از دست داد. بعد از گل هم موقعیت‌هایی داشته تا تعویض طلایی دنیزلی شده و یک شبه محبوب هواداران این تیم شود، اما ضربات بدش راهی به دروازه نیافت.

اینکه بخواهد به نوعی فقط توپ را به سمت دروازه بفرستد و دقت لازم در ضربات را نداشته باشد، به وی کمکی نخواهد کرد. مضاف بر اینکه وی چند سال است در تراکتور حضور داشته و از وی انتظارات بالایی است، باید به نوعی خود را بازی خوبش به سرمربی تیم تحمیل کند.
 

آزادی می‌تواند حسین خطیبی تراکتور شود

حسین خطیبی در سال 68 از جوانان تراکتور به تیم بزرگسالان انتقال یافت. در لیگ قدس سرمربی تیم حسن آذرنیا به وی اعتماد کرده و او را در ترکیب تیمش قرار داد. خطیبی هم با چند گل پاسخ این اعتماد را داد.

با آمدن واسیلی گوجا به تراکتور، اعتماد به مهاجم بلند قامت تراکتورسازان افزایش یافت.

حسین خطیبی در سال 1370 و در سومین سال حضورش در تراکتور با فرشاد پیوس مهاجم پرآوازه تیم پرسپولیس برای آقای گلی رقابت فشرده داشته و در نهایت تنها با اختلاف یک گل این عنوان را به پیوس واگذار کرد، در حالی که فرشاد پیوس در 2 بازی رفت و برگشت 5 گل به تراکتور زده بود و آقای گلی خود را مدیون مدافعان تراکتور بود.

در آن روزها حسین خطیبی مهاجم تیم ملی امید ایران هم بود و در دور مقدماتی المپیک بارسلونا در قاره آسیا با 6 گل زده آقای گل شد، این در حالی بود که در تیم ملی امید ایران خداداد عزیزی هم حضور داشت.

خطیبی در نهایت سال 1376 با پیراهن تیم شهرداری تبریز به عنوان آقای گلی ایران دست یافت.

حسین خطیبی در سومین سال حضورش در تیم تراکتور برای آقای گلی تلاش می‌کرد، اما محمد آزادی بعد از 3 سال حضور در تراکتور هنوز در ترکیب اصلی این تیم حضور ندارد. این مهاجم بومی باید بیشتر تلاش کرده و قدر موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد را بیشتر دانسته و قطع به یقین می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان تیم تراکتور شود، به شرطی فعل خواستن را صرف کند.

انتهای پیام/40/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول