اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجازه تخلف و کار غیرقانونی را نمی دهم

استاندار زنجان گفت: به عنوان نماینده عالی دولت و امین مردم اجازه تخلف و کار غیرقانونی نخواهم داد.

اجازه تخلف و کار غیرقانونی را نمی دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در شورای مسکن استان زنجان اظهار کرد: باید جلسات در قالب چهارچوب برگزار شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه یک جلسه‌ای امروز تشکیل شد که در این جلسه بی‌ارتباط و مرتبط حرف‌هایی زده شده است، عنوان کرد: به عنوان نماینده عالی دولت و امین مردم اجازه تخلف و کار غیرقانونی نخواهم داد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ساخت مسکن است، افزود: متاسفانه به خاطر برگزاری جلسات بدون دستور جلسه، 4 هزار واحد مسکونی در زنجان بدون صاحب مانده است.

حقیقی با بیان اینکه باید قبول کنیم مشکلاتی وجود دارد، که حل نشده است، بیان کرد: کارهایی انجام داده‌ایم که اکنون گیر دولت و قانون افتاده است و همه اینها نتیجه جلسات بدون اندیشه است.

استاندار زنجان با بیان اینکه کسی به فکر دور زدن قانون نیست، ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم کاری بدون رعایت ایمنی انجام شود، و هر کاری می‌کنیم برای مردم است تا مردم در آرامش باشند.

وی با اشاره به اینکه باید دید چرا مدیران در جلسه حرف نمی‌زنند و بعد از مصوبه به آن ایراد وارد می‌کنند، گفت: مصوبه لازم‌الاجراست و پس از تصویب باید اجرا شود.

حقیقی با بیان اینکه مردم از ما انتظار دارند که ما به فکر آنها باشیم و گرهی از مشکلات مردم باز شود، بیان کرد: باید در این جلسات برای بهبود اجرا حرف بزنیم و پیش از جلسات شورا جلسات تخصصی برگزار و مصوبات چکش‌کاری شود.

استاندار زنجان با ابراز نارضایتی از تعداد جلسات شورای مسکن و بازآفرینی، عنوان کرد: توسعه مسکن مهم است و باید جلسات کارشناسی بگذاریم و نظر نخبگان را دریافت کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید در حوزه مسکن از ظرفیت نخبگان استفاده کرد، ادامه داد: در این حوزه باید از ظرفیت افراد بومی بیشتر استفاده شود.

حقیقی خاطر نشان کرد: سایر موضوعات مطروحه در جلسه همچون فاضلاب ابهر، متوسط قیمت پروانه استان زنجان و کشور و ... نیز در جلسه‌ای طرح و بررسی شود.

انتهای پیام/73009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول