اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

معرفی برگزیدگان سوگواره «عکس عاشورایی» جوش‌زنی هرمزآباد

دبیر آئین جوش‌زنی ایران (هرمزآباد) گفت: برگزیدگان نخستین سوگواره عکس عاشورایی جوش‌زنی ایران معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان سوگواره «عکس عاشورایی» جوش‌زنی هرمزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، ابراهیم رضوی‌مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین سوگواره عکس عاشورایی جوش‌زنی ایران(هرمزآباد) با استقبال بسیار خوب شرکت‌کنندگان در دو بخش مردمی  تلفن همراه و اصلی حرفه‌ای برگزار شد.

دبیر نخستین سوگواره عکس عاشورایی جوش‌زنی ایران بیان کرد: شرکت‌کنندگان از مراسم پنجمین سالروز ثبت ملی آیین جوش‌زنی ایران که روز جمعه 22 شهریورماه در هرمزآباد برگزار شد عکاسی کرده و در دو بخش یادشده عکس‌های خودرا به دبیرخانه سوگواره ارسال کردند.

وی استقبال از این سوگواره را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: در مجموع 157 اثر به دبیرخانه سوگواره ارسال شد که در بخش اصلی(حرفه ای) 73 اثر و در بخش مردمی(موبایلی) نیز 84 اثر به دبیرخانه جشنواره در زمان بندی که در فراخوان جشنواره منتشر شده بود، ارسال شد.

رضوی‌مقدم تصریح کرد: پس از بررسی آثار توسط داوران سوگواره، آقایان دکتر سیامک جعفری، حسام باقری و عباس بلوچی آثار برتر با رای هیئت داوران انتخاب و معرفی شدند که در بخش اصلی (حرفه‌ای) احمد عابدینی نفر اول، علی بازمانده نفر دوم و خانم حدیث شریفی به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

وی ادامه داد: هیئت داوران در این بخش عکس‌های حسین افروزه و خانم فاطمه رجب پور را قابل تقدیر اعلام کرد و در بخش مردمی(موبایلی) نیز بر اساس آرا هیئت داوران فاطمه یزدانپناه به عنوان نفر اول، ابوالفضل عابدینی به عنوان نفر دوم و  کاظم حسینی به عنوان نفر سوم انتخاب و معرفی شدند.

 رضوی‌مقدم خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه نخستین سوگواره عکس عاشورایی جوش‌زنی ایران(هرمزآباد) فردا یکشنبه 5 آبان ماه مصادف با رحلت پیامبر اکرم(ص) و سلاله پاکش حضرت امام حسن مجتبی(ع) ساعت 11 ظهر با حضور مسئولان استانی و شهرستان در مسجد جامع هرمزآباد برگزار و از برترین‌های این سوگواره تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول