اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

وزارت ارشاد جشنواره فیلم کودک و نوجوان را به همدان بازگرداند

استاندار همدان گفت: امیدواریم با پیگیری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره فیلم کودک و نوجوان را به همدان برگردانیم.

وزارت ارشاد جشنواره فیلم کودک و نوجوان را به همدان بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی عصر امروز در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان با بیان اینکه مسوولان استان تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت که جشنواره باشکوه و آبرومند برگزار شود اظهار کرد: استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، همواره شایستگی خود را در میزبانی از رویدادهای فرهنگی، هنری و ملی و بین‌المللی به اثبات رسانده است.

وی افزود: ظرفیت‌های بزرگی در استان همدان برای برگزاری جشنواره‌ها وجود دارد و برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان به مدت 20 دوره باعث شده که جشنواره به نام همدان ثبت شود.

استاندار همدان با بیان اینکه جشنواره هر ساله باشکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود تصریح کرد: همدان یکبار دیگر کانون انتشار اخبار فرهنگ، هنر و ادبیات در حوزه کودک و نوجوان خواهد بود و پیام شادی و نشاط از استان منتقل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های بزرگ همدان حضور هنرمندان خوش‌فکر در عرصه تئاتر است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره فیلم کودک و نوجوان را نیز به همدان برگردانیم.

شاهرخی افزود: شعار " کودک، طبیعت و تئاتر" شعار بسیار خوبی است و به طور قطع همه از این شعار بهره خواهند گرفت زیرا طبیعت یکی از دغدغه‌های همه ما به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: درگیر کردن کودکان و نوجوانان اقشار آسیب‌پذیر اقدامی پسندیده است که در جشنواره مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار همدان گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که شبکه های مختلف تلویزیونی، جشنواره را از همدان به روی آنتن ببرند تا بیش از پیش اخبار جشنواره منعکس شود.

وی با بیان اینکه شعار همدان توسعه گردشگری است، خاطرنشان کرد: ما از فرصت برگزاری جشنواره برای تحقق این شعار و توسعه گردشگری در استان استفاده خواهیم کرد.

شاهرخی با اشاره به اینکه انتظار داریم که جشنواره آبرومند برگزار شود، اظهار کرد: اعتبارات لازم فرهنگی برای اجرای برنامه‌ها اختصاص خواهد یافت که امیدواریم با برنامه ریزی هزینه شود.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول