اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شکار شاهین در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان

تیم فوتبال ساحلی شاهین ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان مقابل میژوهاکای چین تن به شکست ۹ بر یک داد و از صعود به فینال بازماند.

شکار شاهین در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، دو تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر و میژوهاکای چین در مرحله نیمه پایانی رقابت‌های فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان در «آلانیا» ترکیه به مصاف یکدیگر رفتند.

شاهینی‌ها برای حضور در جمع چهار تیم برتر جام باشگاه‌های جهان موفق شدند در مرحله گروهی تیم‌های دانسک لهستان و العربی کویت را از پیش رو بردارند، در مرحله حذفی موفق شدند آل استار تایلند را با نتیجه پرگل هفت بر دو شکست داده و گام به دیدار یک‌چهارم نهایی بگذارند، شاگردان مهرورز در این مرحله در دیداری یک‌طرفه با نتیجه قاطعانه هفت بر صفر مقابل کپنهاگن دانمارک به برتری دست‌یافته و به جمع چهار تیم برتر جام صعود کردند.

رضا مهرورز در دیدار نیمه‌نهایی سید مهدی یوسفی، سجاد عباسی، محمدجواد خسروی، محمد احمدزاده، شهریار مژده، فرید بلوکباشی، مصطفی کیانی، آیدین تشنه‌کام، موحد محمدپور، محمد معصومی زاده، مهیار زارع و علیرضا قربانیان را مقابل میژوهاکای چین به میدان فرستاد.

شکست ۹ بر یک مقابل نماینده قدر شرق آسیایی مانع از ماجراجویی بیشتر شکارچی‌های گیلانی در جام ترکیه شد، موحد محمدپور تک‌گل شاهین مقابل میژوهاکای چین را به ثمر رساند.

شاهین با این شکست رهسپار دیدار رده‌بندی‌شده و برای کسب نشان برنز روز یکشنبه پنجم آبان‌ماه به مصاف لوانته اسپانیا می‌رود، دیدار فینال این جام بین دو تیم فلامینگوی برزیل و میژوهاکای چین برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، گلساپوش ایران با برتری مقابل ویبور اوکراین برای کسب عنوان نهم جام باشگاه‌های جهان به مصاف بوکا دانسک لهستان می‌رود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول