اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

۴۳۰۰ واحد مسکونی آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای طرح اقدام ملی مسکن در چند سال آینده، چهار هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی استان نوسازی می‌شوند.

۴۳۰۰ واحد مسکونی آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود

سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی در نوسازی مساکن و بازسازی آنها نقش مهمی دارد، اظهار کرد: با اجرای طرح اقدام ملی مسکن در چند سال آینده چهار هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی استان نوسازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه هر موقعیت جغرافیایی شرایط خاص خود را دارد، افزود: در حال حاضر نوسازی بافت‌های قدیمی شهرها به عنوان یک سیاست محوری برنامه جامع بازآفرینی شهری قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در سطح استان ادامه داد: از این تعداد هشت هزار واحد هنوز به پایان نرسیده و سه هزار واحد نیز مشکل حقوقی دارند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال چهار هزار واحد در شهرستان‌های ارومیه، مهاباد و سردشت تکمیل و به مردم تحویل داده می‌شود، عنوان کرد: تکمیل واحدهای مسکن مهر از اولویت‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی است.

حمزه‌لو همچنین از افتتاح ۶ کیلومتر از طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه-مهاباد در روزهای آینده تصریح کرد: افتتاح این بزرگراه نقش مهمی در کاهش تصافات جنوب استان خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول