اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خدمت‌رسانی آبفای قم به زوار اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اعزام سه دستگاه خودرو سنگین و یک دستگاه یخ‌ساز به مرز مهران و چذابه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

خدمت‌رسانی آبفای قم به زوار اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد اربعین وزارت نیرو و دستورالعمل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای زائران اربعین در مبادی ورودی و خروجی کشور اظهار کرد: در همین خصوص آبفای قم نیز دو دستگاه تانکر برای آبرسانی به موکب‌ها و زائران به مرز مهران ارسال کرد.

وی از اعزام یک دستگاه واتر جت به منظور شستشوی راه‌های فاضلاب به مرز مهران خبر داد و گفت: با توجه به گرمای شدید هوا با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد اربعین قم یک دستگاه یخ‌ساز نیز به مرز چذابه اعزام و برای ارائه خدمات به زائران در یکی از موکب‌ها مستقر شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با اشاره به پرداخت 100 میلیون ریال از سوی این شرکت به آبفای خوزستان به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو امسال برای خدمت به زائران اربعین حسینی تلاش‌های مضاعفی را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر قم یکی از مراکز پذیرایی از زوار حسینی بود، شرکت آب و فاضلاب با آمادگی و ارائه خدمات به موقع در اماکن محل استقرار زوار از جمله مصلی، جمکران و امامزاده شاه سید شاه جمال الدین موجبات رضاتمندی آنها را فراهم ساخت.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول