اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

کارمندان با این روش «چاق» نمی‌شوند

نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است، ممنوعیت فروش نوشابه در اداره‌ها می‌تواند مصرف این نوشیدنی را 50 درصد کاهش و از این طریق به تناسب اندام کارمندان کمک کند.

کارمندان با این روش «چاق» نمی‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است، ممنوعیت فروش نوشابه در اداره‌ها می‌تواند مصرف این نوشیدنی را ۵۰ درصد کاهش و از این طریق به تناسب اندام کارمندان کمک کند.

دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو در سال ۲۰۱۵ از فروش سودا و نوشیدنی‌های شیرین در دانشگاه خود خودداری کرد؛ نوشیدنی‌های قندی با میزان بیشتر چاقی ارتباط دارند که به نوبه خود خطراتی را برای بیماری‌هایی مانند بیماری قلبی و دیابت افزایش می‌دهند.

 طبق یک مطالعه انجام شده توسط دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو (UCSF)، بیش از ۷۰ درصد کارمندانی که مصرف نوشابه و نوشیدنی شیرین را در اداره خود متوقف کرده‌اند، با کاهش وزن شکمی مواجه بوده‌اند.

آمارها حاکی از آن است، حدود یک سوم آمریکایی‌ها چاق هستند و استفاده از یک رژیم پر چرب با مواد غذایی فرآوری شده منجر به این شده که آنها در معرض انواع بیماری‌ها نظیر بیماری‌های قلب عروقی، دیابت و انواع سرطان باشند. 

 الیسا اپل، نویسنده اصلی این تحقیق می‌گوید: با توجه به این که میزان آمار چاقی در آمریکا بسیار بالا است، لازم است با کمک روش‌های این چنینی میزان مصرف شکر در این کشور و میان بزرگسالان و کودکان آن کاهش یابد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول