اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حضور دو برابری مازندرانی‌ها در پیاده‌روی اربعین

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه با توجه به حذف روادید استقبال خوبی برای حضور مردم در پیاده‌روی اربعین صورت گرفت و در استان جمعیت زائران اربعین نسبت به قبل بیش از دو برابر شده بود، گفت: در حال حاضر اعزامی به عتبات عالیات نداریم و در صورت اعزام اعلام خواهد شد.

حضور دو برابری مازندرانی‌ها در پیاده‌روی اربعین

سیدحبیب‌الله ساداتی به بیان اقدامات، عملکرد و تعداد زائران اربعین در مازندران پرداخت و اظهار کرد: امسال 114 هزار و 863 نفر در قالب 67 هزار و 180 گروه از زائران مازندران در سامانه ثبت‌نام کردند.

وی افزود: همچنین از ابتدای فعالیت اعزام زائران به  پیاده‌روی اربعین 10 هزار و 555 نفر از زائران به‌صورت هوایی به سفر معنوی عتبات عالیات نیز اعزام شدند.

 

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به آغاز ثبت‌نام اربعین از یکم شهریور همزمان با روز عاشورا در استان، اضافه کرد: اعزام زائران از 19 شهریور ماه امسال آغاز شده و تا دو روز قبل از اربعین ادامه داشته است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران درباره حوادث رانندگی به وقوع پیوسته برای زائران اربعین تصریح کرد: همچنین امسال پنج نفر از رائران اربعین فوت و 6 نفر از زائران مجروح شدند.

این مسؤول با بیان اینکه با توجه به حذف روادید استقبال خوبی برای حضور مردم در پیاده‌روی اربعین صورت گرفت امسال جمعیت زائران اربعین بیش از دو برابر شده بود، یادآور شد: در حال حاضر اعزامی به عتبات عالیات نداریم و در صورت اعزام اعلام خواهد شد.

وی در پایان  ضمن هشدار به علاقه‌مندان به اعزام به عتبات و عالیات،گفت: آزادبرها در بحث اعزام غیرمجاز عتبات عالیات همچنان فعالیت دارند و زائران نباید فریب این کاروان‌های غیرمجاز را بخورند.

انتهای پیام/86034/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول