اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قبیله‌ای، حزبی و احساسی رای دادن در انتخابات دیگر کافی است

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه بسیج باید مردم را به انتخاب شخص اصلح یعنی انقلابی در انتخابات رهنمون باشد، گفت: قبیله‌ای، حزبی و احساسی رای دادن دیگر کافی است و مردم باید به یک شخصی که از جنس مردم است.

قبیله‌ای، حزبی و احساسی رای دادن در انتخابات دیگر کافی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت روز بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوانان جمعی از دانش آموزان بسیجی به همراه برخی از مسؤولان ادارات با امام جمعه سلطانیه دیدار کردند.

 امام جمعه سلطانیه در این دیدار با تبریک روز بسیج دانش‌آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، بسیج را شجره طیبه و بسیج دانش‌آموزی را بخشی از این شجره طیبه دانست و با تجلیل از خدمات بسیجیان اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی دوران دفاع مقدس با تقدیم 36 هزار شهید و بعد از آن با حضور فعال در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی سازندگی کشور، در خدمت انقلاب اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب بسیج را به معنای حضور و آمادگی در صحنه‌هایی که انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد، دانست و با بیان اینکه هر صحنه‌ای که صحنه انقلاب اسلامی است بسیجی باید خودجوش حضور داشته باشد، افزود: دشمن با جنگ اقتصادی و فرهنگی در صدد دلسرد کردن مردم از انقلاب و ترویج فرهنگ غربی است، لذا بسیج و بسیجی باید در این دو حوزه وارد شده و از اصول مسلم اسلام و انقلاب دفاع کند.

وی با تاکید بر حضور مسؤولان و بسیجیان در صحنه‌های انقلاب به عنوان الگو برای دیگران، نماز جمعه را یکی از صحنه‌های انقلاب و نماز حاکمیت دانست و با بیان اینکه دستور قرآن و ائمه معصومین حضور در نماز جمعه است، افزود: تعامل و همکاری من با مسؤولان و نهادها به مقدار همراهی آنان با نهاد نماز جمعه خواهد بود.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه یکی دیگر از صحنه‌های انقلاب انتخابات  است و بسیج باید مردم را به انتخاب شخص اصلح یعنی انقلابی رهنمون باشد، تصریح کرد: قبیله‌ای، حزبی و احساسی رای دادن دیگر کافی است و مردم باید به یک شخصی که از جنس مردم است و در بین مردم بوده و خواهد بود رای دهند نه اینکه فقط تا شب انتخابات در بین مردم باشد.

وی با گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی و با تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان، حضور در راهپیمایی‌ها را از صحنه‌های انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه یکی از شاخص‌های بسیجی استکبار ستیزی است، افزود: با توجه به دشمنی‌های دشمنان خصوصا آمریکا، بسیجیان باید هم در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور چشمگیر داشته باشد و هم دیگران را دعوت به حضور کنند.

حسینی‌نسب در ابتدای این دیدار با اشاره به فداکاری بی‌نظیر امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام در لیلة‌المبیت و خوابیدن در بستر پیامبر اکرم (ص) برای نجات جان آن حضرت و  پاسداری از اسلام گفت: بسیجی واقعی امیرالمومنین (ع) بودند که تمام وجود خود را برای بسیج وقف کرده و ولایت‌مداری آن حضرت همراهی و تبعیت از پیامبر الگوی بسیجیان است.

انتهای پیام/73004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول