اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آموزش کارگروهی در خلال برگزاری المپیادهای ورزشی

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در گذشته به ورزش‌های انفرادی در مسابقات دانش‌آموزی توجه بیش‌تری صورت می‌گرفت، گفت: باید به سمت ورزش‌های گروهی حرکت کنیم، دانش‌آموزان در خلال ورزش آموزش‌ کارگروهی را نیز فرا می‌گیرند.

آموزش کارگروهی در خلال برگزاری المپیادهای ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرحناز قائدامینی صبح امروز در آئین افتتاحیه المپیادهای درون مدرسه‌ای در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توجه به تربیت بدنی و جسمانی دانش‌آموزان لازم و ضروری است، گفت: اگر دانش‌آموزان جسمی سالم داشته باشند می‌توانند در سایر عرصه‌ها موفق عمل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در گذشته به ورزش‌های انفرادی در مسابقات دانش‌آموزی توجه بیش‌تری صورت می‌گرفت، خاطرنشان کرد: در تلاشیم با برگزاری المپیادهای دانش‌آموزی درون مدرسه‌ای و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چرخشی از سمت ورزش‌های فردی به سمت ورزش‌های گروهی داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرکت دانش‌آموزان در ورزش‌های گروهی موجب می‌شود دانش‌آموزان شکست و موفقیت را با هم تجربه کنند و در خلال ورزش آموزش‌های لازم برای انجام کارگروهی را نیز فرا بگیرند.

قائدامینی با تأکید بر اینکه استعدادهای دانش‌آموزان در المپیادهای ورزشی باید شناخته شود، افزود: تمامی دانش‌آموزان در این المپیاد شرکت می‌کنند و نقصان کم تحرکی که در سایه زندگی آپارتمان‌نشینی بر دانش‌آموزان سایه انداخته است از این طریق جبران می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در پایان اظهار داشت: استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در المپیادهای دانش‌آموزی شناخته و شکوفا می‌شود.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول