اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ارسال 180 مقاله به دبیرخانه ششمین کنفرانش بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون

دبیر اجرایی ششمین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون از ارسال 180 مقاله به دبیرخانه ششمین کنفرانش بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون خبر داد و گفت: 50 درصد مقالات پذیرفته شده و طی دو روز همایش ارائه خواهد شد.

ارسال 180 مقاله به دبیرخانه ششمین کنفرانش بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهرداد غلامی ظهر امروز در افتتاحیه ششمین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در محل تالار مولوی دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه این همایش بزرگترین رویداد علمی حوزه مهندسی کنترل در کشور است، اظهار کرد: میزبانی ششمین دوره این همایش به دانشگاه کردستان سپرده شده است.

وی افزود: 180 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که از این تعداد ۸۸ مقاله پذیرش شده و در قالب پوستر و یا حضوری ارائه خواهد شد.

دبیر اجرایی ششمین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون عنوان کرد: افراد زیادی برای حضور در همایش جذب شدند که از آن جمله رئیس فدراسیون جهانی کنترل و یک نفر نیز از بنیاد علم آلمان هستند.

غلامی عنوان کرد: تعدادی از اساتید دانشگاه‌های برجسته ایران گردهم آمده‌ند که امیدواریم دستاوردهای خوبی برای دانشگاه و استان داشته باشد.

وی اعلام کرد: هدف این کنفرانس گردآوری متخصصان و دانشمندان حوزه مهندسی کنترل است که 80 تا 100 نفر از متخصصین این حوزه در این همایش گرد هم آمده‌اند تا آخرین دستاوردهای این حوزه را به بحث و بررسی بگذارند.

لازم به ذکر است؛ ششمین کنفرانس بین‌المللی کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون در دو روز در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول