اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بادران ۱ – ملوان ۰؛ ادامه روند ناکامی‌های ملوان با احمدزاده

تیم فوتبال ملوان انزلی در آستانه الگیلانو با یک گل مقابل بادران تهران تن به شکست داد.

بادران ۱ – ملوان ۰؛ ادامه روند ناکامی‌های ملوان با احمدزاده

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، هفته دهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال با برگزاری ۹ دیدار آغاز شد و دو تیم فوتبال ملوان انزلی و بادران تهران از ساعت ۱۴:۴۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

داوران: عنایت قوچ کانلو، محمدرضا مدیرروستا، علی رعیت و شبیر بهروزی

ناظر داوری: رضا عبدوس

ترکیب تیم فوتبال بادران تهران:

کوروش ملکی، پویا سیف پناهی، رضا مرادی، وحید اسماعیل بیگی، داود رجبی، محمد رحمتی، عرفان پورافراز، ابوالفضل ابراهیمی، محمدصادق پاک قدم، کیوان امرایی و کریم اسلامی.

سرمربی: فرهاد کاظمی

ترکیب تیم فوتبال ملوان انزلی:

مبین عشایر، حامد محمودی، حافظ یعقوبی، خشایار زبرجد، مهدی هاشمی‌نژاد، مهیار زحمتکش، ارسلان تفضلی، فربد بلوکباشی، پرهام صاد برهانی، سعید حلافی و هادی حبیبی‌نژاد.

سرمربی: محمد احمدزاده

تیم فوتبال ملوان انزلی پیش از آغاز هفته نهم رقابت‌های لیگ یک طعم برد را نچشیده بود، شاگردان احمدزاده مدت‌هاست در حسرت پیروزی بوده و بسیار امیدوار بودند با پیروزی خانگی مقابل استقلال خوزستان، ناکامی‌های فصل جدید را به دست فراموشی بسپارند.

پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان، نشست خبری مدیران باشگاه و ترسیم دورنمای این باشگاه، جو مثبت اتحاد و همدلی بین اعضای ملوان و هواداران همگی نشان از روحیه بالای ملوان پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان داشت.

در سوی مقابل آبی‌های اهواز حال‌وروز چندان خوشی نداشتند، این تیم پس از تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان با تغییر سرمربی مواجه شد و سهراب بختیاری زاده جایگزین مجید باقری‌نیا شد.

دیدار ملوان و استقلال خوزستان چندان باب میل هواداران متعصب ملوانی پیش نرفت و تیم میهمان با گل ثانیه‌های پایانی موفق شد ملوان را در ورزشگاه تختی انزلی با نتیجه دو بر یک شکست دهد، شکستی که استعفای احمدزاده از سرمربیگری ملوان، نخستین ترکش بازی بود!

مدیران ملوان پس از گذشت پنج روز از استعفای قیصر فوتبال انزلی، با این استعفا مخالفت کرده و حمایت قاطع خود را از سرمربی‌شان اعلام کردند، هواداران ملوانی منتظر هفته دهم لیگ یک و بازی ملوان در تهران مقابل بادران هستند تا ثمره حمایت قاطعانه زارع و نوری از سرمربی تیم را ببینید؛ باید منتظر ماند و دید ممی با ملوان ادامه می‌دهد یا بار دیگر مسیر جاده را در پیش می‌گیرد!

دیدار دو تیم با حملات تیم میزبان به پشتوانه هوادارانش آغاز شد ولی هر چه از زمان مسابقه گذشت این ملوانان بودند که با ارائه یک بازی منطقی توانستند روی دروازه بادران خطرناک ظاهر شوند، درحالی‌که هواداران دو تیم در انتظار شنیدن سوت پایان نیمه نخست بودند، اتفاقی غیرمنتظره در بازی رخ داد.

فرار بازیکن بادران با خطای فربد بلوکباشی توأم شد و بادرانی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند، کریم اسلامی پشت این توپ ایستاد ولی عشایر به‌خوبی دست مهاجم رقیب را خواند و دروازه ملوان را بسته نگه داشت؛ دیدار دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ملوانان که نمی‌خواستند پیش از مصاف حساس مقابل سپیدرود رشت بدون امتیاز به انزلی بازگردند، در نیمه دوم بااحتیاط بیشتری بازی را دنبال کرده و با ارائه یک بازی منطقی سعی در کسب حداقل امتیاز داشتند، هواداران حاضر در ورزشگاه در حال ترک ورزشگاه بودند که کیوان امرایی در چهارمین دقیقه از وقت اضافی اعلام‌شده توسط داور، برای بادران گلزنی کرد و دیدار دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود بادران خاتمه یافت.

تیم فوتبال ملوان انزلی برای هفتمین هفته متوالی طعم تلخ شکست را چشید، این تیم در تمامی دیدارهای خود تحت هدایت احمدزاده با شکست زمین مسابقه را ترک کرده است تا با کسب دو امتیاز قعرنشین لیگ شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول