اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرمربی فولاد سیرجان: اولین بازی‌مان در لیگ برتر والیبال بد نبود/به اشتباهات داوری و فردی باختیم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: به دلیل اشتباهات فردی خودمان و اشتباهات داوری بازی را واگذار کردیم، امیدوارم در ادامه این شکست را جبران کنیم.

سرمربی فولاد سیرجان: اولین بازی‌مان در لیگ برتر والیبال بد نبود/به اشتباهات داوری و فردی باختیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد‌رضا دامغانی پس از شکست تیمش برابر سپاهان در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بچه های ما در موقعیت حساس خوب عمل نکردند و اشتباهاتی در امتیازات حساس داشتیم، بازی می‌توانست به دست پنجم برود و برنده شویم.

سرمربی والیبال فولاد سیرجان افزود: برای اولین بازی در لیگ جدید تیم ما بد بازی نکرد و به دلیل اشتباهات فردی خودمان و اشتباهات داوری بازی را واگذار کردیم؛ به بازیکنان و تیمم ایمان دارم و مطمئن باشید که تیم ما در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد، امیدوارم در ادامه این شکست را جبران کنیم.

وی در مورد داوری نیز گفت: از داوران می‌خواهم در لیگ جدید بیشتر دقت کنند و فدراسیون تمهیداتی در نظر بگیرد تا داوران خط نیز بومی نباشند؛ در چند صحنه سرداور نظر داور خط را تغییر داد و اشتباهات داوری تاثیر‌گذار بود.

دامغانی در پایان با اشاره به تیم سپاهان بیان داشت: سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی را جذب کرده است و کار تیمی آن‌ها خوب بود؛ سپاهان نیز مانند همه تیم‌ها نقاط منفی و مثبت دارد.

انتهای پیام/63090/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول