اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

از شایعه تا واقعیت حمله پلنگ به 8 رأس گاو در بخش کجور

فقط طبق گمانه‌زنی‌های محلی، شایعه حمله پلنگ مطرح شده است و تاکنون صحت و سقم این موضوع به اثبات نرسیده است.

از شایعه تا واقعیت حمله پلنگ به 8 رأس گاو در بخش کجور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، انتشار خبری مبنی بر حمله پلنگ به 8 رأس گاو و 2 قلاده سگ در روستای «چِتَن» بخش کجور شایعات زیادی را در بین مردم دامن زده است که برای کسب خبر دقیق در این زمینه گفت‌و‌گویی با بخشدار کجور انجام دادیم.

علی خزایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به انتشار این خبر در فضای مجازی، اظهار کرد: ناپدید شدن این 8 رأس گاو در طی یک ماه اخیر رخ داده است و بر این اساس فقط طبق گمانه‌زنی‌های محلی، شایعه حمله پلنگ مطرح شده است و تاکنون صحت و سقم این موضوع به اثبات نرسیده است.

وی از بازدید خود از این روستا خبر داد و افزود: هنوز اداره محیط‌زیست شهرستان نوشهر نیز موضوع حمله پلنگ به 8 رأس گاو و 2 قلاده سگ در روستای «چتن» بخش کجور را تأئید نکرده است و به همین منظور قرار است هماهنگی‌های لازم با این اداره جهت بررسی دقیق این اتفاق صورت گیرد.

بخشدار کجور با بیان اینکه بسیاری از احشام این روستا از جمله «گاو» دارای بیمه بوده‌اند و جای نگرانی وجود ندارد، گفت: در صورتی که حمله پلنگ به اثبات برسد، دامداران خسارت دیده در این روستا می‌توانند برابر قانون، از محیط‌زیست شکایت کنند تا خسارت وارده به آنها جبران شود و با توجه به زندگی دامپروری که در روستای مذکور صورت می‌گیرد به شورا و دهیاری دستور داده شده است نهایت همکاری را با خسارت دیدگان داشته باشند.

انتهای پیام / 86019/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول