اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کارهای رئیس قوه قضائیه یک نوع اعتماد بین مردم ایجاد کرده است/ آغاز رنسانس در باب گسترش عدالت و کاهش ظلم از سوی آیت‌الله رئیسی

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نارضایتی در اذهان عمومی است که نتوانستیم رضایت کامل ایجاد کنیم ولی کاری که ریاست قوه قضائیه در این ماه‌های اخیر کردند یک نوع اعتماد بین مردم ایجاد کرده است.

کارهای رئیس قوه قضائیه یک نوع اعتماد بین مردم ایجاد کرده است/ آغاز رنسانس در باب گسترش عدالت و کاهش ظلم از سوی آیت‌الله رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز در نشست با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان آذربایجان‌شرقی در سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه با عرض خیرمقدم به رئیس قوه قضائیه، هیات همراه و وزیر دادگستری اظهار کرد: شهریار کار ما را در عرض خیرمقدم راحت کرده است زیرا با شعر خود همه چیز را بیان می‌کند. 

وی با بیان اینکه در ۲۰ سال گذشته رئیس قوه قضائیه‌ای به استان نیامده بود و این حضور برای ما بسیار با ارزش است، تصریح کرد: تشکر از انتصابات شایسته در دادگستری‌ها نیز داریم.  

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: شروع رنسانس در باب گسترش عدالت و کاهش ظلم از سوی ریاست جدید قوه قضائیه ستودنی است. 

وی در ادامه تصریح کرد:  یک‌هزار و ۵۰۰ پروژه در چند ماه اخیر افتتاح شده است ولی دریغ از یک تبسم روی لب مردم. 

پورمحمدی افزود: نارضایتی در اذهان عمومی وجود دارد که نتوانستیم رضایت کامل ایجاد کنیم ولی کاری که ریاست قوه قضائیه در این ماه‌های اخیر کردند یک نوع اعتماد بین مردم ایجاد کرده است. 

وی بیان کرد: ایجاد یک خدمتگزاری در زمان ریاست آستان قدس رضوی برای من آشکار بود که در دیدار با شما مطرح کردید. 

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به شعر شهریار، گفت: خلاصه یک شعر ترکی را به این مضمون که گردن نامردمان را بشکنید، امروز از زبان مردم این دیار برای شما مطرح می‌کنم. 

وی اذعان داشت: بیشترین مشکلات صنعتی را در استان داشتیم ولی امروز این جهادگران اقتصادی کاری کردند تا مشکلات به حداقل برسد. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول