اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

450 نیروی جدید در ایران ترانسفو جذب می‌شود

مدیرعامل شرکت ترانسفو از جذب نیروی جدید در شرکت ایران ترانسفوی زنجان خبر داد و گفت: اسفندماه امسال و یا فروردین‌ سال آینده زمینه برای جذب ۴۵۰ نفر نیروی کار جدید به وجود خواهد آمد.

450 نیروی جدید در ایران ترانسفو جذب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهزاد ظهیری ظهر امروز در مراسم آغاز به کار نیروهای جدید ایران ترانسفوی زنجان اظهار کرد: در حوزه تامین مواد اولیه با تشدید شرایط تحریم منابع جدیدی شناسایی و برای ماه‌ها و در برخی اقلام برای سال‌های آتی ذخیره انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ترانسفو با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته تولید و تحویل ابرترانسفورماتور  انجام شد، اضافه کرد: علاوه‌ بر آن طراحی ابرترانسفورماتور جدید برای نخستین بار و طراحی و تولید ترانسفورماتور هوشمند توزیع برای جلوگیری از سرقت ترانس، نیز انجام شد و تداوم برنامه افزایش تولید متناسب با سفارش نیز در دستور کار است.

وی همچنین از نوسازی ماشین‌آلات، خریداری ماشین‌آلات تولید و افتتاح سه خط تولید جدید در سال‌جاری خبر داد و گفت: سال گذشته نیز بحث  تقویت روند فروش ثبت رکورد و رشد فروش انجام شد.

ظهیری همچنین از خودکفایی در تولید روغن ترانسفورماتور توزیع در این شرکت خبر داد و اضافه کرد: این خودکفایی پس از ۴۵ سال واردات این محصول در کشور محقق شد.

مدیرعامل شرکت ترانسفو با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت تولید قطعات ترانسفورماتورهای قدرت، فوق توزیع است، اضافه کرد: امروز نیز بزرگترین آزمایشگاه تست ترانسفورماتور در ایران و دومین در منطقه راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت ایران‌ترانسفو در پایان از جذب نیروی جدید در شرکت ایران ترانسفوی زنجان خبر داد و افزود: اسفندماه پیش رو و یا فروردین‌ سال آینده زمینه برای جذب ۴۵۰ نفر نیروی کار جدید به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/73009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول