اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

همکاری دانشگاه‌های آلمان برای مهارت‌افزایی در ایران

معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به همکاری دانشگاه‌های ایران با دانشگاه‌های آلمان گفت: دانشگاه‌های آلمان برای دیجیتال شدن آموزش عالی ایده‌های خوبی دارند که می‌تواند به مهارت‌افزایی در دانشگاه‌ها کمک کند.

همکاری دانشگاه‌های آلمان برای مهارت‌افزایی در ایران

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم علی خاکی صدیق در ششمین کنفرانس بین‌المللی کنترل ابزار دقیق و اتوماسیون با بیان اینکه این کنفرانس کاملاً تخصصی بوده که در حوزه مهندسی کنترل برگزار شده است، اظهار داشت: مهندسی کنترل از زمینه‌های مهندسی است که به شدت در حال تغییر و تحول مثبت است و تمام علوم و فناوری در این یک دهه اخیر به صورت بسیار پر شتابی دارد تغییر می‌کند.

وی تاکید کرد: در سال‌های گذشته شاهد گسترش بی‌رویه تأسیس در نظام آموزش عالی بوده‌ایم و امروز آموزش عالی کشور می‌خواهد برای دوره‌هایی که مهارت‌افزایی در یک صنعت خاص دارند، تاکید کند.

*همکاری دانشگاه‌های آلمان با ایران

معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به همکاری با دانشگاه‌های آلمان بیان کرد: دانشگاه‌های آلمان در زمینه ورود دیجیتال به آموزش عالی ایده‌های خوبی داشته‌اند که می‌تواند به مهارت‌افزایی در دانشگاه‌ها کمک کند.

وی همچنین با اشاره به افزایش بهره‌وری از روش‌های نوین آموزش گفت: وزارت علوم در نظر دارد که ۳۰ درصد برنامه‌های خود را به مهارت‌آزمایی اختصاص دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول