اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اختصاص سه زمین چمن مصنوعی به بردسکن/تاکید فرماندار بر راه اندازی ورزش ویژه مدیران پیش از وقت اداری

فرماندار بردسکن گفت: سه چمن مصنوعی در بردسکن بزودی نصب و راه اندازی می شود.

اختصاص سه زمین چمن  مصنوعی به بردسکن/تاکید فرماندار بر راه اندازی ورزش ویژه مدیران پیش از وقت اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مجتبی شاکری در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی در استادیوم شهید اسماعیلی بردسکن، گفت: استفاده از حضور خیران در حوزه ورزش باید به طور جدی دنبال شود و از وجود خیران در حوزه سلامت و ورزش نیز استفاده کنیم.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه اولویت امروز ما داشتن یک جامعه پویا و با نشاط است، اظهار کرد: جامعه سالم در گرو مردم سالم است، توسعه ورزش های بومی محلی و خانه های ورزش روستایی، توسعه ورزشهای بانوان توسط اداره ورزش و جوانان، امری ضروری است.

وی راه اندازی ورزش صبحگاهی ویژه مدیران و کارکنان قبل از ساعت اداری را از جمله موارد ضروری دانست که باید پیگیری و اقدام شود.

شاکری، بردسکن را دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه ورزش خواند و تاکید کرد: در این شهرستان جوانان، نوجوانان و بانوان ورزشکاری وجود دارد که با عشق و علاقه در جهت توسعه، ورزش و سلامت فعالیت های چشمگیری دارند و بعضا دارای مقام های استانی و حتی کشوری هستند.

فرماندار بردسکن تلاش هیأت های ورزشی برای نهادینه کردن سلامت در جامعه را حرکت ارزشمندی دانست و گفت: باید با استفاده از تمامی ظرفیتها تفریحات سالم را برای جوانان و نوجوانان فراهم آوریم.

وی افزود: ورزش تضمین کننده سلامت جسم و روح است که می تواند در سلامت یک جامعه نقش کلیدی ایفا کند و دولت در حوزه جوانان و ورزش نگاه ویژه دارد تا شاهد رشد و ارتقاء در حوزه‌های ورزشی به ویژه جوانان و نوجوانان در کشور باشیم.

شاکری تأمین اعتبارات مورد نیاز را برای سطح شهرستان مورد تاکید قرارداد و از اداره کل ورزش و جوانان خواست، مطالبات حوزه ورزش شهرستان در استان مورد توجه ویژه قرار گیرد و در این راه، فرمانداری تمام  تلاش خود را برای توزیع اعتبارات ورزشی مطالبه کند.

فرماندار بردسکن گفت: سه چمن مصنوعی در بردسکن بزودی نصب و راه اندازی می شود. 

انتهای پیام/70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول