اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کمیسیون اصل 90 مجلس از تغییر نام املاک برخی مسؤولان پیش از اعلام به قوه قضائیه اطلاع دارد

نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: اطلاعاتی درباره تغییر نام املاک و فروش دارایی‌های برخی مسؤولان برای این کمیسیون فرستاده شده که پس از راستی‌آزمایی برای قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

کمیسیون اصل 90 مجلس از تغییر نام املاک برخی مسؤولان پیش از اعلام به قوه قضائیه اطلاع دارد

امیر خجسته نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: اطلاعاتی در خصوص تغییر نام املاک و فروش دارایی‌ها برخی افراد برای این کمیسیون ارسال شده که پس از راستی‌آزمایی برای قوه قضائیه ارسال خواهد شد. 

وی افزود: از نهادهای امنیتی و قوه قضائیه می‌خواهم تمامی نقل و انتقالات یک سال اخیر افراد مشمولی که باید اموال و دارایی‌شان را در سامانه قوه قضائیه ثبت کنند را مورد بررسی همه جانبه قرار دهد تا شفافیت به معنا واقعی در نتایج این آمارها نشان داده شود. 

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به اینکه کلیه اموال غیرمنقول، حقوق دارای ارزش مالی، مطالبات و دیون، سرمایه‌گذاری‌ها، اوراق بهادار، موجودی حساب‌های مختلف در بانک‌ها و هرگونه منبع درآمدی مستمر، باید از سوی مسئولان در سامانه ثبت اموال و دارایی اعلام شود تصریح کرد: در این قانون دیده شده که اگر مسئولی به هر عنوان دارای دیون، اوراق بهادار و حتی پول نقدی می باشد باید آن را اعلام نماید. 

خجسته اظهار داشت: اگر در آینده به هر صورت این پول به صورت دارایی‌های منقول در آمده و یا در جایی توسط وی و وابستگان خود سرمایه گذاری شود توسط قوه قضائیه بازخواست شده تا بگوید از کجا آورده و اگر داشته است چرا و به چه دلیلی آن را اعلام نکرده‌اند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول