اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

لزوم تدوین برنامه در خصوص حمایت صنایع از ورزش / از فوتبال یزد حمایت می‌کنیم

استاندار یزد با تأکید بر توجه ویژه‌بر سلامت کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: تدوین برنامه در خصوص حمایت صنایع از ورزش توسط ورزش و جوانان یزد انجام گیرد تا بتوانیم بیش‌ازپیش تیم‌های ورزشی استان را حمایت کنیم.

لزوم تدوین برنامه در خصوص حمایت صنایع از ورزش / از فوتبال یزد حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی ظهر امروز در نشست شورای عالی ورزش استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد بابیان اینکه ورزش استان باید خود را در سطح کشور نشان دهد گفت: زمانی که مطرح می‌شود استان یزد جز استان‌های کم‌تحرک است، ما آن را پذیرفتیم و نباید آن را انکار کرد چون انکار آن مشکلی را حل نمی‌کند بلکه باید به فکر راه‌حلی برای حل آن باشیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: ما در استان یزد باید به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که از حالت کم‌تحرکی خارج شویم که بخشی از آن به ورزش همگانی و قهرمانی بازمی‌گردد.

وی اظهار داشت: استان یزد باید نمایشی از توجه به ورزش نشان دهد که بخشی آن را می‌توان میزبانی مسابقات داخلی و بین‌المللی دانست.

طالبی با تأکید بر اینکه باید به طرح پایش سلامت توجه شود تصریح کرد: باید به‌صورت جدی در بحث سلامت کارکنان دستگاه‌های اجرایی ورود و برنامه‌های عملیاتی را در این خصوص در استان اجرا کرد.

استاندار یزد در خصوص حمایت صنایع از ورزش استان، گفت: متأسفانه در این زمینه برنامه‌ای ندیدم که بتوانیم صنایع بزرگ را وارد عرصه حمایتی از ورزش‌های مختلف استان کنیم و در این بخش اگر برنامه‌ای از سوی ورزش و جوانان تدوین شود می‌توانیم به شکلی عمل کنیم که صنایع نیز به‌خوبی از رشته‌های مختلف ورزشی در استان حمایت کنند.

وی با اشاره به حمایت جدی از فوتبال یزد، خاطرنشان کرد: استدعا از پیشکسوتان و کسانی که دستی در فوتبال یزد داشتند داریم و آن‌هم این است که کمک کنند تا جریان فوتبال استان روبه‌پیشرفت حرکت کند و چشم‌اندازی که برای فوتبال استان تعریف کردیم این است که از هیچ حمایتی دریغ نکنیم تا افتخارات گذشته یزد زنده و مردم یزد هم خوشحال از پیشرفت ورزش در عرصه‌های مختلف باشند.

انتهای پیام/90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول