اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

برگزاری همایش سراسری «پنجه‌های کارآمد ـ سرباز آینده، سرباز ماهر» در 26 آبان

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از برگزاری همایش سراسری «پنجه‌های کارآمد ـ سرباز آینده، سرباز ماهر» در 26 آبان سال جاری خبر داد.

برگزاری همایش سراسری «پنجه‌های کارآمد ـ سرباز آینده، سرباز ماهر» در 26 آبان

سردار موسی کمالی مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، به برگزاری همایش سراسری «پنجه‌های کارآمد ـ ‌سرباز آینده، سرباز ماهر» در 26 آبان سال جاری اشاره و اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در راستای توسعه و ترویج فرهنگ آموزش‌های مهارتی و تربیت نیروی انسانی کارآمد در کشور و همچنین حمایت از برنامه‌های دستگاه‌‌های طرف تفاهم با قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در جهت توسعه آموزش‌های مهارتی در دوران قبل از خدمت وظیفه عمومی، همایش سراسری پنجه‌های کارآمد ـ سرباز آینده، سرباز ماهر برگزار خواهد شد.

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان این مطلب که این همایش با همکاری قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه و وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، ‌تصریح کرد: در این همایش گروهی از دانش‌آموزان و دانشجویان فنی، مسؤولان ذی‌ربط آموزش و پرورش و گروهی از سربازان ماهر و فرماندهان و مسؤولان حضور خواهند داشت.

وی گفت: این همایش در صدد است ضمن اطلاع‌رسانی برنامه‌های مشترک قرارگاه مهارت‌آموزی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری و دیگر دستگاه‌های همکار در خصوص مهارت‌افزایی دانش‌آموزان و دانشجویان در دوران تحصیل و قبل از خدمت وظیفه عمومی کمک کند تا با مشارکت سایر ذی‌نفعان بسترهای لازم جهت تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند جهت ورود به اجتماع و بازار کار فراهم شود.

سردار کمالی اعلام کرد: این همایش می‌تواند بسترسازی تحقق اهداف و ماموریت‌های قرارگاه در خصوص مهارت‌آموزی قبل از خدمت و ارتباط جذابیت و نشاط سربازی در جامعه به ویژه در میان دانش‌آموزان که سربازان آینده هستند، شود.

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اهداف همایش سراسری پنجه‌های کارآمد ـ سرباز آینده، سرباز ماهر را به شرح ذیل اعلام کرد:

  1. اطلاع‌رسانی برنامه‌های طرح جامع مهارت‌آموزی در دوران قبل از خدمت
  2. ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان
  3. شبکه‌‌سازی و هم‌افزایی فعالیت‌های مختلف دستگاه‌های طرف تفاهم با ستاد کل نیروهای مسلح
  4. اطلاع‌رسانی برنامه‌های دستگاه‌های طرف تفاهم با ستاد کل
  5. اطلاع‌رسانی مشوق‌های مصوب ستاد کل
  6. ارائه گزارش عملکرد قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی و دستگاه‌های طرف تفاهم

وی دستاوردهای این همایش را برشمرد و خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در بین جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، کمک به ارتقای جذابیت و نشاط سربازی در جامعه، گذار از آموزش‌های حین خدمت به آموزش‌های پیش از خدمت و همچنین هم‌افزایی و هم‌راستا شدن اقدامات دستگاه‌های طرف تفاهم با ستاد کل در خصوص مهارت‌آموزی از جمله موارد مدنظر در این همایش است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول