اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اعزام 23 هزار و 500 دانش آموز فارس به اردوی راهیان نور

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس گفت: 23 هزار و 500 نفر از دختران دانش آموز فارس به سفر راهیان نور اعزام می شوند.

اعزام 23 هزار و 500 دانش آموز فارس به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار یداله بوعلی در دیدار با جمعی از مسئولان و اعضای ستاد راهیان نور سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی در راستای پاسداشت و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه است، گفت: آشنایی نسل جوان و آینده ساز کشور با سیره شهدا و رزمندگان، تشریح حماسه ها و حقایق دفاع مقدس و آشنایی با عملیات‌ها و جغرافیای سرزمین‌های راهیان نور از اهداف مهم برگزاری اردوهای راهیان نوردانش آموزی و دانشجویی هستند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری 23 هزار و 500 نفر از دختران دانش آموز استان فارس به سرزمین های راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: اردوی راهیان نور بهترین فرصت برای اُنس با شهدا و خودسازی معنوی است و در همین راستا برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بسیار خوبی برای سه مرحلۀ پیش از اعزام، حین و پس از بازگشت دانش آموزان از این سفرهای معنوی برنامه ریزی شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس افزود: استعدادیابی و آموزش خادمان شهدا، شبکه سازی و تداوم ارتباط دانش آموزان با مجموعه راهیان نور از محورهای مهم این برنامه هاست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول