اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بخشی از مشکلات امروز عراق نتیجه اجرای سند ۲۰۳۰ است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بخشی از مشکلات امروز عراق نتیجه اجرای سند ۲۰۳۰ است.

بخشی از مشکلات امروز عراق نتیجه اجرای سند ۲۰۳۰ است

آیت‌الله محسن حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به حوادث و ناآرامی‌های اخیر کشور عراق، اظهار کرد: دشمنان اسلام پس از آن که متوجه شدند که با حمایت و سازمان‌دهی داعش و جنگ سخت، قادر به براندازی حکومت شیعه در عراق نیستند، راهبرد و استراتژیک خود را تغییر دادند.

وی ادامه داد: دشمنان پس از آن ناکامی بزرگ، رو به اقدامات فرهنگی، اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و عقیدتی در مناطق شیعه‌نشین عراق آورند و از طریق دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش سند ۲۰۳۰ را در این کشور پیاده کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به اطلاعات معتبری که از کشور عراق به دست ما رسیده است، آمریکا NGOها (سازمان‌های مردم‌نهاد) را با هدف به دام انداختن جوانان شیعه در فساد اخلاقی راه‌اندازی کرد.

حیدری عنوان کرد: این مجموعه‌های به ظاهر مردمی اما تحت حمایت استکبار در ابتدا به صورت خیلی آرام اردوهای مختلط با امکانات بالا و هزینه کم برای جوانان شیعه عراق برپا کرد تا اخلاق و حیا جوانان را فاسد کند.

وی افزود: پس از استحاله اخلاقی جوانان عراقی، افراد را با یکدیگر مرتبط و سپس سازمان دهی کردند و برای برگزاری دوره‌های مختلف به کشورهای مختلف غربی و عربی فرستادند تا با کلاس‌های گوناگون نسبت به عقاید شیعه بدبین شوند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه تمام این اقدامات بدون سر و صدا و در پشت پرده انجام می‌گرفت، گفت: حالا این جوانان پس از فراگیری دورهای مختلف، تحت عنوان مبارزه با فساد و مطالبات مردمی دست به اغتشاش می‌زنند و به جای اینکه با مفسدان واقعی مبارزه کنند، مسؤولان و فرماندهان حشدالشعبی که در دفاع از کشور جان و زندگی خود را فدا کردند مورد تاخت و تاز قرار می‌دهند.

حیدری عنوان کرد: دشمن در واقع با سوء‌استفاده کردن از مطالبات مردمی و مشکلات عراق به این جوانان آدرس غلط می‌دهد تا این جوانان نقشه‌های دشمن را در کشور خود اجرا کنند.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از مشکلات امروز عراق نتیجه اجرای سند ۲۰۳۰ است، تصریح کرد: برای همین بود که مقام معظم رهبری قاطعانه در برابر سند ۲۰۳۰ در کشور ایستادگی کردند، چرا که اجرا و پیاده کردن این سند در کشور عواقب بسیار بدی را به دنبال خود می‌آورد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول