اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آشوب‌های نیابتی جایگزین جنگ‌های نیابتی/هدف دشمن خلع سلاح مقاومت است

امام جمعه فارسان با بیان اینکه دشمن در فاز جدید فتنه‌سازی آشوب‌های نیابتی را جایگزین جنگ‌های نیابتی کرده است، گفت: دستاورد این فتنه‌انگیزی‌ها هیچ خواهد بود.

آشوب‌های نیابتی جایگزین جنگ‌های نیابتی/هدف دشمن خلع سلاح مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محسن ملکپور امروز در خطبه‌های نمازجمعه فارسان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان ارتش گفت: امنیت مهمترین نیاز یک ملت و جامعه است و ارتش و نیروهای مسلح به پشتوانه ایمان به خدا و تکیه بر نیروی مردم، باید امنیت کشور و نظام را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه تلاش اخیر دشمن، در آشوب‌سازی و فتنه‌انگیزی در کشورهای همسایه، با هدف ناامن‌سازی کشورهای مقاومت و محیط محور مقاومت یعنی ایران اسلامی است؛ افزود: همه باید مراقب باشند به خصوص مردم و مسؤولان عراق و لبنان که اولویت اول کشورهایشان علاج ناامنی است.

امام جمعه فارسان اولویت کشور ایران را نیز پیشگیری از بروز ناامنی و آشوب توسط دشمنان خارجی و داخلی دانست و اظهار داشت: هدف از برهم‌سازی ساختار قدرت در عراق دولت‌سازی مطلوب نظر آمریکاست و سایر مسائل بهانه است.

ملکپور خاطرنشان کرد: در لبنان اما ساختار قدرت، فعلا برای غرب مطلوبتر است، ولی، قدرت مقاومت اسلامی که در حزب‌الله و رهبر حکیم آن جلوه‌گر شده است، موجب برهم خوردن معادلات منطقه‌ای غرب است، از این‌رو هدف اصلی دشمن، خلع سلاح مقاومت است.

وی با بیان اینکه دشمن در فاز جدید فتنه‌سازی آشوب‌های نیابتی را جایگزین جنگ‌های نیابتی کرده است و در روزها و هفته‏‌های آینده، اختلالات و مشکلاتی را برای مقاومت اسلامی به وجود خواهد آورد، تصریح کرد: دستاورد این فتنه‌انگیزی‌ها هیچ خواهد بود.

خطیب نمازجمعه فارسان با اشاره به اینکه ۱۳ آبان ماهیّت کاملاً استکبارستیز و ضدآمریکایی دارد، گفت: عده‌ای در داخل هم دائماً سخن از سازش با آمریکا می‌زنند، در حالی‌که برای پیروز شدن بر آمریکا باید در مقابل او ایستاد نه اینکه باج داد.

ملکپور عنوان کرد: اگر تحولات منطقه را رصد کنید آینده روشنی را برای نظام اسلامی می‌بینید، این موجبات نگرانی را برای آمریکا فراهم کرده که بیش از ۴۰ سال است مبارزه می‌کنند تا این نور را خاموش کنند ولی نتوانسته‌اند و به فضل پروردگار هم نخواهند توانست.

انتهای پیام/68023/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول