اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اروپا باید پیام قاطعیت ایران در کاهش تعهدات برجامی دریافت کند

امام جمعه قیدار گفت: ایران باید فرصت‏‌های ۶۰ روزه در کاهش تعدات برجامی را کاهش دهد و مسؤولین باید در گام‌های بعدی طوری برخورد کنند که اروپا به روشنی پیامِ قاطعیت ایران انقلابی و به اتمام رسیدن آستانه تحمل مردم و مسؤولان ایران را دریافت کند.

اروپا باید پیام قاطعیت ایران در کاهش تعهدات برجامی دریافت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با سفارش نمازگزاران و خود را به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: وجود مقدس امام زمان علیه‌السلام فرمود: هر یک از شما باید کارى کند که وى را به محبّت و دوستى ما نزدیک مى‌کند و از آنچه خوشایند ما نبوده و موجب کراهت و خشم ماست دورى گزیند.

امام جمعه قیدار به رهنمودهای مقام معظم رهبری به دانشجویان ارتش اشاره و تصریح کرد: این سخنان و توصیه‌‏های رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقشه راه و نسخه شفابخش پیشگیری و علاج، فتنه‌‏های سخت و نرم دشمن، در این شرایط و در آینده است.

وی با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: در روز 13 آبان رویدادهای مهمی به ثبت رسیده که هر کدام سنگ بنای مستحکم و سرفصل مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

موسوی تاکید کرد: درخشش 13 آبان به خاطر مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر آمریکا است و در مناسبت‌های مختلف ملت ایران توانست ابهت و هیمنه پوشالی آمریکا را زیر پای اقتدار خویش خرد و له کند.

امام جمعه قیدار شعار «مرگ بر آمریکا» را شعارى ملى و زبان مشترک همه ملت‌های ضد استکباری دانست و گفت: ملت ایران در راهپیمایى 13 آبان، شعار مرگ بر آمریکا را محکم‌‏تر سر خواهند داد تا امید ملت‌‏هاى آزادیخواه جهان که به مقاومت و ایستادگى ملت ایران در برابر استکبار دل بسته‌‏اند، حفظ شود.

وی ادامه داد: تا زمانی که خوى ظالمانه و مستکبرانه آمریکا، ادامه دارد، ملت شهیدپرور و استکبارستیز و عاشورائی ایران، همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشرى و صلح و امنیت جهانى مى‏‌داند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار» همچنان به ‏عنوان اصلى‏ترین و مهم‏ترین شعار خواهد بود.

موسوی با اشاره به در پیش بودن 13 آبان و راهپیمایى آن روز گفت: این مراسم امسال باید به نسبت سال‏‌هاى گذشته، گسترده‌‏تر و پرشورتر برگزار شود و تمام اقشار کشور باید در این راهپیمایى شرکت کنند.

امام جمعه قیدار با تاکید بر باشکوه برگزار شدن راهپیمایی 13 آبان ماه تصریح کرد: مطمئن باشید ایالات متحده آمریکا بیشتر کارت‏‌هاى اصلى بازى خود را در مقابل ایران شامل تهدید نظامى، تحریم‌‏هاى فلج‏‌کننده و فشارهاى رسانه‌‏اى هزینه کرده و دیگر کارت‏‌هاى بازى جدى نظامى و غیرنظامى در برابر ایران ندارد.

وی با اشاره به مطرح شدن برداشته شدن گام چهارم در کاهش تعهدات برجامی افزود: درست بعد از یک سال از خروج آمریکا از برجام، ایران اقدامات گام بندی شده خود را در کاهش تعهدات برجامی‌اش را آغاز و از آن تاریخ تا به امروز، تقریبا 6 ماه می‏‌گذرد.

وی با بیان اینکه ایران سه گام را در کاهش تعهدات برجامی برداشته ولی اروپا با تعارف و لفّاظی و تهدید و تطمیع وقت‌کشی کرده است و تا به حال هیچ اقدامی انجام نداده است، بیان کرد: اکنون از ۶۰ روز سوم مهلت دهی ایران فقط چند روز مانده و بر همگان روشن  است که اروپا به هر دلیل یا نمی‌خواهد و یا نمی‌تواند به هر حال اراده‌ای برای انجام تعهدات خود ندارد به همین دلیل ایران باید گام چهارم را بلندتر و محکم‌تر بردارد.

 موسوی تاکید کرد: ایران باید فرصت‏‌های ۶۰ روزه را کاهش دهد و مسؤولین باید در گام‌های بعدی طوری برخورد کنند که اروپا به روشنی پیامِ قاطعیت ایران انقلابی و به اتمام رسیدن آستانه تحمل مردم و مسؤولان ایران را دریافت کند.

انتهای پیام/73004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول