اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یادداشت

آقای آشنا انتخابات تمام شده؛ جای رقابت تعامل کنید

حسام الدین آشنا که این روزها نوشتن نامه برای صدا و سیما و نقد سایر قوا و دستگاه هایی که در خدمت به مردم از دولت پیشی گرفته اند، حسابی وقتش را پر کرده است این بار هم با انتشار یک توئیت شتاب زده ناراحتی خود بابت رضایت مردم از دستگاه قضا را علنی کرد.

خبرگزاری فارس،گروه دیدگاه: «امیر دادمند» در واکنش به یک پست حسام‌الدین آشنا در فضای مجازی، نوشت: 

دولت روحانی در کم دست آوردترین روزهای خود باز هم دست از جو سازی و انحراف افکار عمومی بر نداشته است. آخرین فقره از این رفتار که این روزها تبدیل به عادت شده است، طبق معمول مرهون پست های به اصطلاح هوایی مشاور رئیس جمهور در صفحه شخصی اش می باشد.
ماجرا از این قرار است که سخنگوی قوه قضائیه در سیزدهمین نشست خبری خود در روز 14آبان در جمع خبرنگاران به ارائه یک آمار خوش آیند و امید بخش پرداخت و گفت: از مردم فهیم و بصیر و آگاه ایران اسلامی ... قدردانی می‌کنیم که براساس افکار سنجی اخیر وزارت اطلاعات، بیش از ۷۶ درصد از شرکت کنندگان در این افکار سنجی اقدامات اخیر قوه قضاییه را در توسعه عدالت و برخورد با مفاسد اقتصادی را پسندیده‌اند و اظهار رضایت نموده‌اند.
حسام الدین آشنا که این روزها نوشتن نامه برای صدا و سیما و نقد سایر قوا و دستگاه هایی که در خدمت به مردم از دولت پیشی گرفته اند، حسابی وقتش را پر کرده است این بار هم با انتشار یک توئیت شتاب زده ناراحتی خود بابت رضایت مردم از دستگاه قضا را علنی کرد.
آشنا در توئیتی در صفحه شخصی خودش نوشت: اگر می‌خواهید مردم ادعاها را باور کنند نام و سابقه مؤسسات نظرسنجی، جامعه نمونه، مدل نمونه‌گیری، حجم و پراکنش نمونه، سوالات و داده‌های خام نظر سنجی‌ها را در دسترس عموم قرار دهید و نتایج را به صورت کامل منتشر کنید. نظرسنجی‌ دماسنج‌  و فشار سنج اجتماعی است آنرا بی اعتبار نکنید.
از اینکه کاربران فضای مجازی از خجالت آقای آشنا درآمدند بگذریم؛ اما واقعا جای سوال است وقتی سخنگوی قوه قضائیه با استناد به آماری که وزارت اطلاعات ارائه کرده است مطلبی را بیان میکنند، متولی ذکر جزئیات آمار در اینجا جناب سخنگوست یا وزارت اطلاعات؟
به نظر می رسد حسام الدین آشنا اینبار عجولانه اقدام به منزوی کردن دست آورد های سایر دستگاه ها نموده است. به هرحال این روحیه که یک مسئول دولت خودش را مدام در رقابت با سایر قوا بداند و از رضایت مندی مردم از آن ها دلخور شود و به واکنش های عصبی روی آورد زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.
باری! آیا وقت آن نرسیده است که دولت و در مانحن فیه، شخص حسام الدین آشنا دست از روحیه رقابت در فضای انتخاباتی بردارد تا شاید فرصت بیشتری برای خدمت به مردم داشته باشد؟ آقای آشنا انتخابات تمام شده است. امروز، رقیب دیروز شما در انتخابات ریاست جمهوری، همکار شما در اداره امور کشور است. بهتر است دست همکاری قوه قضائیه که به سمت سایر قوا دراز شده است را بگیرید و پس نزنید.
رئیس قوه قضاییه، در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مورخ 13 آبان گفت: تعامل با دولت، مجلس و دستگاه‌ها راهکار اصلی برون رفت از مشکلات کشور است و ما همه قوا، نهادها، رسانه‌ها و دغدغه‌مندان کشور را در مسیر مبارزه با فساد در کنار خود می‌دانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول