اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

رمز گشایی از اظهارات کم سابقه سرلشکر «رشید»/ آیا کشور با تهدید نظامی مواجه است؟

اظهارات امروز فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه رزمایش مدافعان آسمان ولایت که گفت: آمریکا با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه خلیج فارس، نسبت به «حفظ جان سربازان خود» مسئولانه عمل کند، بسیار مهم و جدی ارزیابی می شود.

رمز گشایی از اظهارات کم سابقه سرلشکر «رشید»/ آیا کشور با تهدید نظامی مواجه است؟

به گزارش خبرگزاری فارس، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) امروز در حاشیه رزمایش مدافعان آسمان ولایت گفت: آمریکا با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه خلیج فارس، نسبت به «حفظ جان سربازان خود» مسئولانه عمل کند.

سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» تاکید کرد: نیروهای مسلح ما تهدیدات را دائما ارزیابی کرده و در مقابل هرگونه تهدیدی از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) مرکز «عملیات مشترک کل نیروهای مسلح ایران» بوده و ماموریت آن غیرستادی و ناظر بر فرماندهی عملیاتهای آفندی و پدافندی در ابعاد سخت و نرم است، لذا این اظهارات بسیار مهم و جدی ارزیابی می شود.
تحلیل شرایط منطقه و آرایش یگانهای نظامی بیگانه، هیچگونه نشانی از تهدید نظامی را تایید نمی کند، اما این هشدار به آمریکا مبین وجود تهدیدی با تاثیرات یک هجوم نظامی است.
به نظر می رسد؛ تهدید مدنظر مربوط به برنامه ریزی و اقدامات آمریکا برای اعمال «جنگ موج چهارمی علیه ایران» و شرکای منطقه‌ایش باشد.
بررسی ابعاد فعالیت رسانه هایی چون «بی بی سی فارسی، من‌وتو، ایران اینترنشنال و مرکز اعتدال عربستان» در هدایت این جنگ، این گمانه را کاملا تایید می کند.

منبع: نور نیوز

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول