اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انهدام باند پیچیده قاچاق مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام یک باند پیچیده قاچاق و توزیع مواد مخدر در همدان خبر داد و گفت: طی چند روز گذشته ۹۵۴ کیلوگرم تریاک، پنج کیلوگرم هروئین و چهار کیلوگرم شیشه در همدان کشف و سه خودرو توقیف و هفت قاچاقچی دستگیر شده‌اند.

انهدام باند پیچیده قاچاق مواد مخدر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار بخشعلی کامرانی‌ صالح امروز در مراسم رونمایی از کشفیات مواد مخدر در استان همدان اظهار کرد: با تلاش مجاهدانه همکاران نیروی انتظامی طی ۲۴ ساعت گذشته باند پیچیده مواد مخدر متلاشی شد.

وی افزود: چندین نفر از استان‌های جنوبی قصد انتقال یک تن مواد مخدر را به استان‌‌های غربی داشتند که با اقدامات پیچیده و حرفه‌ای همکاران پلیس شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مدت‌ها قبل روی این باند کار می‌شد و اطلاعاتی به دست می‌آمد خاطرنشان کرد: در عملیات صورت گرفته دو خودرو توقیف و چهار نفر دستگیر شدند که چندین نفر از اعضای باند در خارج از استان شناسایی شده‌اند که به دنبال دستگیری آنها هستیم.

وی با بیان اینکه این باند سابقه‌دار اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کرد که با اقدام هوشمندانه منهدم شد گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس مواد مخدر به باند قوی‌ بود و توانستیم در حین جابه‌جایی مواد مخدر به غرب کشور چهار نفر را در نهاوند دستگیر و محموله را نیز کشف کنیم.

کامرانی‌صالح  با اشاره به اینکه تمام دستگیرشدگان غیربومی، سابقه‌دار، جوان و میانسال از استان‌های شرق کشور هستند، افزود: آنها با چهار خودرو که سه خودرو اسکورت و یک خودرو حامل مواد بود، قصد قاچاق آن را داشتند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات درگیری وجود نداشت اما برای مهار محموله مواد مخدر تیراندازی می‌شد خاطرنشان کرد: مواد کشف شده تحویل پلیس مواد مخدر ناجا می‌شود و از آنجا نیز تحویل وزارت بهداشت خواهد شد تا تحویل مراکز تولید دارو شود.

فرمانده انتظامی استان همدان ارزش این مواد مخدر را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: امسال ۴ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

وی تصریح کرد: طی چند روز گذشته همکاران پلیس موفق شده‌اند ۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۵ کیلوگرم از نوع هروئین را ثبت و ضبط کنند که در این راستا نیز دو دستگاه خودرو توقیف شده است.

کامرانی صالح به انهدام باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در همدان و کشف ۹۵۴ کیلوگرم تریاک، ۵ کیلوگرم هروئین و چهار کیلوگرم شیشه در این چند روز اشاره کرد خاطرنشان کرد: سه خودرو توقیف و هفت قاچاقچی دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه امیدوارم خانواده‌ها و مردم به کمک پلیس آیند تا بتوانیم با معضل بزرگ اجتماعی اعتیاد برخورد کنیم افزود: به توزیع‌کنندگان و قاچاقیچان مواد مخدر اخطار می‌دهیم در چنگال عدالت گیر خواهند کرد و توصیه می‌کنیم به خود رحم کنند؛ زیرا قانون برخورد شدیدی با آنها خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: انهدام باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در همدان اقدام ارزشمندی است و قطعا می‌تواند ناجی بسیاری از جوانان کشور باشد، هرچند خانواده‌ها و جوانان نیز باید به این موضوع توجه کنند.

حبیب‌الله شعبانی با تاکید به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: آسیب مواد مخدر به جوانان باید اطلاع‌رسانی شود و فرهنگ‌سازی در این زمینه صورت گیرد.

وی بیان کرد: مبارزه سلبی با قاچاقچیان مواد مخدر از ضرورت‌های اقدامات نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/89026/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول