اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| پیگیری فارس نتیجه داد/ خط عابر پیاده خیابان ابوذر غفاری درحال بهسازی است

شهردار تربت حیدریه از بهسازی ومرمت خط عابر پیاده خیابان ابوذر غفاری خبرداد و گفت: خط کشی این خیابان در حال اتمام است.

فارس من| پیگیری فارس نتیجه داد/ خط عابر پیاده خیابان ابوذر غفاری درحال بهسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «خیابان ابوذر غفاری تربت حیدریه خط عابر پیاده ندارد» را  به ثبت رسانده بودند و درخواست پیگیری درباره این موضوع را داشتند.
محمد صادق مجتهدی اظهار کرد: حدود 73 مورد خط عابر پیاده در سطح شهر و شهرک نیاز به بازسازی وخط کشی دارند و اجرای هر خط عابر پیاده حدود 35 میلیون ریال هزینه دارد که دو خط عابر پیاده خیابان ابوذر غفاری در اولویت قرار گرفت و درحال انجام است.

شهردار تربت حیدریه گفت: تغییر، بهسازی و زیباسازی معابر شهری نیازی انکار ناپذیر در شهر تربت حیدریه است و این نه تنها خواسته به حق شهروندان، بلکه ضرورتی است که مدیریت شهری به دنبال تحقق آن است، اما شرایط به گونه ای پیش رفته است که اکنون و با وجود تنگناهای مالی، کار برای مدیران شهری سخت شده است و تنها راه تحقق این امر، مشارکت و همراهی شهروندان و همت و همدلی مدیران شهری است.

وی تاکید کرد: شهرداری تربت حیدریه در همین راستا و در جهت جلب مشارکت شهروندان اقدام به تعریف سازو کاری مشخص جهت جوی، جدول کشی و آسفالت معابر و کوچه ها کرده که در 7 ماهه گذشته از سال جاری توانستیم بالغ بر 9 کیلومتر از معابر در 47 نقطه مختلف شهر را جوی و جدول گذاری کنیم که بخشی از این پروژه ها مشارکتی و برخی از محل اعتبارات شهرداری بوده است.

مجتهدی افزود: در بحث آسفالت معابر نیز از ابتدای سال تا کنون بالغ بر 68 هزار متر مربع اجرای آسفالت در معابر و کوچه های سطح شهر داشته ایم که پروژه های جوی و جدول گذاری و آسفالت در محلات مختلف شهر بوده و متمرکز در یک منطقه نبوده است.

شهردار تربت حیدریه گفت : شهرداری آمادگی دارد که در صورت مشارکت شهروندان گرامی نسبت به جوی و جدول گذاری و آسفالت معابر اقدام کند، البته هم اکنون محلاتی در نوبت اجرای پروژه هستند و چنانچه نسبت به پرداخت سهم مشارکت اقدام کنند و وضعیت جوی نیز مساعد باشد شهرداری به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول