اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

انصراف اپوزیسیون پاکستان از همراهی با «فضل الرحمن» در تداوم اعتراضات

حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف و حزب مردم 2 حزب بزرگ عضو اپوزیسیون که تا کنون حزب جمعیت علمای اسلام را همراهی کرده‌اند اعلام کردند اگر قرار باشد تظاهرات تبدیل به اعتصاب و تحصن شود دیگر از «فضل الرحمن» حمایت نخواهند کرد.

انصراف اپوزیسیون پاکستان از همراهی با «فضل الرحمن» در تداوم اعتراضات

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، حزب جمعیت علمای اسلام از روز گذشته تظاهرات ضد دولتی خود را در اسلام‌آباد آغاز کرد و «مولانا فضل الرحمن» رهبر این حزب هشدار داد عمران‌خان نخست وزیر پاکستان باید ظرف 2 روز استعفا دهد.

این در حالی است که حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف و حزب مردم 2 حزب بزرگ عضو اپوزیسیون که تا کنون حزب جمعیت علمای اسلام را همراهی کرده‌اند اعلام کردند که اگر قرار باشد تظاهرات تبدیل به اعتصاب و تحصن شود دیگر از مولانا فضل الرحمن حمایت نخواهند کرد.

«احسن اقبال» عضو ارشد حزب مسلم لیگ و وزیر سابق کشور پاکستان اعلام کرد ما قرار بود فقط برای یک روز در تظاهرات ضد دولتی شرکت کنیم و قصد نداریم در اعتصاب و تحصن مولانا فضل الرحمن شرکت کنیم.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول