اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

صیانت از سرمایه‌ها وظیفهٔ پدافندی ما است/در ساخت و سازها رویکرد پدافندی باید لحاظ شود

استاندار قزوین گفت: در ساخت‌وسازها باید رویکردهای پدافندی مدنظر قرار گیرد و همه باید برای حفظ منافع ملی کشور تلاش کنیم چرا که صیانت از سرمایه‌ها و آنچه که می‌تواند برای کشور مفید ارزش واقع شود وظیفهٔ ما است و این موضوع باید در مسیر تلاش‌های پدافندی ما قرار داشته باشد.

صیانت از سرمایه‌ها وظیفهٔ پدافندی ما است/در ساخت و سازها رویکرد پدافندی باید لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در همایش پدافند غیر عامل که پیش از ظهر امروز در سالن شهیدامامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی که در حال حاضر در جامعهٔ ما وجود دارد، عدم توجه به زمان است که  البته توجه به این عامل سبب توسعه خواهد شد و از این رو توجه به زمان نیز نوعی پدافند غیر عامل به شمار می‌رود.

وی افزود: شتاب کشور در توسعه نیازمند توجه به زمان و بهره‌وری است و از این رو باید در پدافند غیرعامل اقداماتی را انجام می‌دادیم که تاکنون انجام ندادیم و البته باید زیر ساخت‌هایی را نیز در استان ایجاد کنیم که به وسیلهٔ آن زیر ساخت‌ها، کمترین آسیب‌ها را در بلایا و حوادث طبیعی داشته باشیم.

جمالی پور خاطر نشان کرد: نگاه‌ها به بخشی از زیر ساخت‌ها باید اصلاحی باشد، اما این مسئله را نیز باید در نظر بگیریم که سرمایهٔ موجود در حال حاضر آنقدری نیست تا بتوانیم اقدام به ساخت و سپس تخریب و تغییر کنیم، بلکه باید از ابتدا در ساخت‌و‌سازها توجه لازم را داشته باشیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در ساخت‌وسازها باید رویکردهای پدافندی مدنظر قرار گیرد و همه باید برای حفظ منافع ملی کشور تلاش کنیم چرا که صیانت از سرمایه‌ها و آنچه که می‌تواند برای کشور مفید ارزش واقع شود وظیفهٔ ما است و این موضوع باید در مسیر تلاش‌های ما قرار داشته باشد.

وی تأکید کرد: حتی گفتار ما نیز نوعی پدافند غیرعامل به شمار می‌رود، چرا که اگر بخواهیم رفاه اجتماعی و آیندهٔ سالم داشته باشیم، کارها را باید بر اساس منافع ملی ترسیم کنیم و دقت لازم را در گفتار خود داشته باشیم.

استاندار قزوین در پایان گفت: امیدوارم روزی برسد تا همه نگاه سیاستی پدافندی داشته باشند، چرا که بی توجهی ما به مقولهٔ پدافند غیرعامل قطعاً خسارت ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول