اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

صبر راهبردی کشور، آمریکا را خلع سلاح کرد

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: امروز شرایط تغییر کرده و حتی ترامپ غیر قابل پیش بینی به خیال اینکه ایران از برجام خارج شود و قطعنامه‌های سازمان ملل برگردد، به هدف خود نرسید و با صبر راهبردی توانستیم آنها را خلع سلاح کنیم.

صبر راهبردی کشور، آمریکا را خلع سلاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسینعلی امیری صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به اینکه مشکلات مطرح شده در استان زنجان فردا در جلسه هیأت دولت مطرح و بررسی خواهد شد، اظهار کرد: واقعیت قضیه این است که معمولا مدیران و تصمیم گیرندگان برای اینکه بدانند در چه شرایطی هستند و چالش‌های مربوط را بدانند باید از قبل برای آن چاره‌اندیشی کنند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس با اشاره به اینکه تحقق این امر مستلزم آن است که هر شخص در حوزه مسؤولیت خودش دارای تحلیل باشد، گفت: تا زمانی که اطلاعات درست نداشته باشیم، نخواهیم توانست مدیران تصمیم‌گیر خوب داشته باشیم‌.

وی با یادآوری سال ۱۳۹۲ و مسائلی که کشور با آن مواجه بود، تصریح کرد: واقعیت این است وقتی که مردم به روحانی رای دادند ما به لحاظ شرایط اقتصادی شرایط خوبی نداشتیم و رشد اقتصاد منفی بود.

امیری با اشاره به اینکه در آن زمان هنوز مسائل مربوط به سال ۸۸ بر کشور سایه انداخته بود و تفرقه تا حد روسای قوا مشهود و ملموس بود، ادامه داد: در عرصه بین‌الملل متاسفانه برخورد خوبی با ایرانیان نبود و بنده به شخصه شاهد این موضوع بودم و شاهد تحقیر ایرانیان بودیم و در زمان ورود به کشورهای دیگر برخورد مناسبی با ایرانیان وجود نداشت و در این شرایط دولت یازدهم کشور را تحویل گرفت.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس با اشاره به اینکه تحریم‌های سازمان ملل از لحاظ حقوقی نسبت به تحریم‌های آمریکا متفاوت است و این موضوع جای ایران را عوض کرد در حالی که آن موقع دنیا علیه ما بود، تاکید کرد: امروز شرایط برعکس شده و دنیا می‌داند که ملت ایران منسجم و معتقد است و رهبری آگاه دارد و این رژیم صهیونیستی و آمریکا است که به دنبال ظلم است.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد تورم تک رقمی هستیم، گفت: امروز شرایط تغییر کرده و حتی ترامپ غیر قابل پیش بینی به خیال اینکه ایران از برجام خارج شود و قطعنامه‌های سازمان ملل برگردد، به هدف خود نرسید و با صبر راهبردی توانستیم آنها را خلع سلاح کنیم در صورتی که انها در ابتدا به دنبال تغییر رژیم بودند.

امیری با اشاره به اینکه امروز هیچ کشوری جز عربستان و رژیم صهیونیستی با آمریکا همراهی نمی‌کند، تصریح کرد: امروز مواضع علیه ایران تغییر کرده است.

معاون رئیس جمهور  با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه به اقتصاد کشور گفت: امروز وزارت خزانه‌داری آمریکا نقش اتاق جنگ را دارد و با آوردن کارشناسان متعدد به دنبال رصد اقتصاد کشور و نفوذ از این طریق هستند.

وی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی ما باید اقتصاد کشور. را تقویت کنیم، ادامه داد: ایران دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید قدردان آن باشیم.

امیری با اشاره به اینکه امروز مهمترین موضوع کشور اقتصاد است که باید مورد توجه باشد، تصریح کرد: امروز باید دست کسی که سرمایه‌گذاری کرده را بوسید.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس با اشاره به اینکه در چنین شرایطی ما در حوزه قانون‌گذاری نیار به اقداماتی داریم که البته برای حصول این نتیجه باید مدیران احساس امنیت کنند،گفت: در این حوزه باید سرمایه‌گذار احساس آرامش کند.

وی با اشاره به اینکه امروز با درک مشترک دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی و با راهبری مقام معظم رهبری شاهد اتفاقات خوبی هستیم، بیان کرد: امروز حلقه وصل استان‌ها و استان زنجان نماینده ولی فقیه در استان است.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول