اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۶۸۷/شهید رمضان عنایین: پیروزی کشور در گرو وحدت و اطاعت رهبر است

شهید رمضان عنایین در وصیت‌نامه خود آورده است: اى امت! پیروزى ما در گروه اعتماد و ایمان به خدا، دوم وحدت و یکپارچگى و پرهیز از تفرقه و نفاق و اطاعت از رهبر بیدار و تزلزل‌ناپذیر کشور است.

۶۸۷/شهید رمضان عنایین: پیروزی کشور در گرو وحدت و اطاعت رهبر است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

تبرک لحظاتمان با شهید رمضان عنایین:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین امنوا هل ادلکم على تجارة تنجیکم من عذاب الیم تومنون بالله و رسوله و یجاهدون فى سبیل الله اموالکم و انفسکم ذالکم خیر لکم ان کنتم تعملون
 
اى اهل ایمان آیا شما را به تجارتى سودمند که شما را از عذاب دردناک آخرت نجات دهد بشارت نداده‌ایم و آن تجارت این است که به خدا و رسول ایمان آورید و به مال و جان در راه خدا جهاد کنید این کار از هر تجارت اگر دانا باشید براى شما بهتر است.

اینک یوم‌الله دیگرى است یوم‌اللهى پیرو یوم‌الله حسین (ع) است همان یوم‌اللهى است که در 1400 سال پیش در میدان شهادت در آن روز نداى هل من ناصر ینصرنى را سر داد اینک موقع آن رسیده که با تمام وجود فریاد سر دهیم که اى حسین جان اگر در آن فضاى گرم و خونین کسى به فریادت نرسید و تو را لبیک نگفت ما یاران و پیروان واقعیت در فضاى گرم و خونین خوزستان و در بلندترین ارتفاعات سر به فلک کشیده غرب و دیگر نقاط کشور اسلامیمان ایران دست مردانگى مشت کرده و به نداى غریبى و تنهاییت لبیک مى‌گوییم و تا آنجا که امکان دارد و تا آنجا که خون در رگ‌هایمان به حرکت در مى‌آید از مکتب دفاع خواهیم کرد و لبیک اى امام عزیز.

سخنى چند با امت حزب‌الله و همیشه در صحنه دارم. اى امت شهیدپرور تنها پیروزى شما یعنى پیروزى اسلام، وطن و ملت در سه چیز است: اول اعتماد و ایمان به خدا و بندگى در برابر او؛ دوم وحدت و یکپارچگى شما و پرهیز از تفرقه و نفاق که خواست شیاطین ضد انسانیت و بندگى است و سوم اطاعت بى‌چون و چرا از رهبر بیدار و تزلزل‌ناپذیر، ابراهیم‌گونه که فرزند پاک و شجاع حسین‌بن‌على است.

برادران راه امام را بیاموزید و در آن اندیشه کنید، خط امام خط اصیل مکتب تعالى‌بخش اسلام است، از خمینى بزرگ تا آخرین دقایق و لحظات زندگیتان دست نکشید.

پدر و مادر عزیزم با اینکه خودم مى‌دانم نتوانستم خوب فرزندى براى شما باشم و جوابگوى زحمات پاک و خالصانه شما باشم و اما از اینکه فرزندتان را در راه خدا تقدیم کردید اندوهگین نباشید شما باید چون کوه استوار باشید. مبادا یک وقت براى من متأثر شوید.

پدر و مادرم باید شما افتخار کنید که فرزندتان در جهاد فى سبیل الله و در راه اسلام عزیز به درجه رفیع شهادت که رفیع‌ترین و بزرگ‌ترین مقام است نایل گشته و به ملکوت اعلا پیوسته (ما از خداییم و به سوى خدا مى‌رویم انالله و انا الیه راجعون).

مالک اول من خداى تبارک و تعالى است و هر چه او خواست ما راضى هستیم، باید همچون کوه استوار باشى مگر نباید انسان در راه خدا از عزیزترین کسانش و بهترین چیزهایش بگذرد. پس دیگر چه غم و غصه‌اى چه گریه‌اى بلکه باید خوشحال باشید و افتخار کنید و از خداوند بخواهید خداوند این قربانى را از شما بپذیرد از شما مى‌خواهم از گناهانم درگذرید و مرا حلالم کنید. بدانید خدا اجر شما را خواهد داد و در ضمن از طرف دوستان و آشنایان برایم حلالیت بطلبید.

 از برادرانم عاجزانه تقاضا مى‌کنم راه مرا با تمام وجود و با تمام قدرت ادامه دهند و تا آنجایی که امکان دارد فکر دنیا و ظواهرش را نکنید اینها همه فانى و گذرا است همیشه نظرتان این باشد در حال مسافرت هستید و پیش خداوند مى‌روید که بتوانید با عنایات خاص خداوند در تحقق اسلام در جهان بکوشید و از خواهرانم مى‌خواهم که یک لحظه بحال من گریه نکنید و زینب‌وار چون کوه استوار باشید براى روحم فاتحه بخوانید تا آسوده‌خاطر باشم خدایا تو را به خون شهیدان مرا با شهدا محشور کن.

به امید پیروزى حق بر باطل و رهایى مستضعفین از زیر استکبار مستکبران.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول