اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جام آزادگان تحت‌الشعاع الگیلانو؛ بفرمائید هیجان!

دوستداران فوتبال منتظر هفته یازدهم و دومین دربی حساس کشور هستند؛ وضعیت دو تیم سپیدرود و ملوان در جدول به کنار! پیروزی در این رویارویی دیرین، خودش نوعی کسب رضایتمندی است‌؛ بفرمائید هیجان!

جام آزادگان تحت‌الشعاع الگیلانو؛ بفرمائید هیجان!

خبرگزاری فارس گیلان ـ سرویس ورزشی| هفته دهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسیده و نمایندگان گیلان با چهار امتیاز به کار خود خاتمه دادند.

پیروزی، مزد یکدلی سپیدرودی‌ها

تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از هفته‌ها ناکامی موفق شد در سایه اتحاد و یکدلی بازیکنان، کادر فنی مدیریتی و هوادارانش به یک پیروزی دل‌چسب در هفته دهم رقابت‌های لیگ یک دست پیدا کند؛ شاگردان نظرمحمدی در چهار هفته تنها دو امتیاز کسب کرده بودند و هواداران این تیم چاره در همدلی بیشتر یافتند.

فراخوان‌های مجازی هواداران سپیدرود برای حضور در تمرینات و حمایت بی‌قیدوشرط از تیمشان باعث شد شاگردان نظرمحمدی با استرس کمتری وارد هفته دهم رقابت‌های لیگ یک شده و مزد این حمایت را با گل دقیقه ۷۸ بگیرند، سپیدرود موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل قشقایی فارس به برتری دست‌یافته و جمع امتیازات خود را به عدد ۱۵ برساند.

سرخ‌های شهر باران در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ یک، حساس‌ترین بازی فصل را مقابل ملوان در انزلی برگزار خواهند کرد، دیداری که هواداران سرخ‌پوش، مدت‌هاست چشم‌انتظار آن بوده و می‌خواهند بار دیگر مقابل رقیب دیرینه در انزلی به برتری برسند.

کسب یک امتیاز، غنیمت داماش از شهر انار

لاجوردی پوشان شهر باران با پیروزی دو بر صفر مقابل بادران در هفته نهم رقابت‌های لیگ یک به ساحل آرامش رسیدند، پاداش این پیروزی بلافاصله از سوی مدیریت باشگاه پرداخت شد و داماشی‌ها باروحیه بالاتری به مصاف خوشه طلایی رفتند.

داماش و خوشه طلایی فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم با یکدیگر هم‌گروه بوده و با وجود پیروزی داماش در دیدار برگشت، این شاگردان محسن عاشوری بودند که مستقیماً راهی لیگ یک شدند.

نبرد شاگردان فراهانی و عاشوری در ساوه پیروز نداشت و دو تیم به کسب حداقل امتیاز رضایت دادند، خوشه طلایی با توقف مقابل داماش بخت صدرنشینی را ازدست‌داده و با ۱۹ امتیاز در مکان پنجم جدول ایستاد.

در سوی مقابل داماشی‌ها با حضور بیش از ۴۰ تن از تیفوسی‌های خود در ورزشگاه شهید چمران ساوه به یک پیروزی ارزشمند دست‌یافته و باروحیه بالایی در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه سردار جنگل رشت از استقلال خوزستان میزبانی خواهند کرد.

هفتمین شکست متوالی ملوان مقابل بادران رقم خورد

ملوانان پس از تساوی هفته سوم مقابل داماش در دربی سنتی گیلان، هرگز طعم کسب امتیاز را نچشید، این تیم در هفته چهارم مقابل فجر شهید سپاسی شیراز تن به شکست سنگین چهار بر صفر داده و پس از آن در شش هفته متوالی تحت هدایت احمدزاده مقابل رقبا تسلیم شد.

شاگردان احمدزاده در هفته دهم مقابل بادران بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و تا ثانیه‌های پایانی امیدوار به کسب حداقل امتیاز مسابقه بودند، گل کیوان امرایی در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی آرزوهای ملوانان را بر باد داد و این تیم با قبول شکست یک بر صفر به استقبال الگیلانو رفت.

ملوان با کسب تنها دو امتیاز در ۱۰ هفته آغازین لیگ یک، ضعیف‌ترین عملکرد خود در این رقابت‌ها را برجای گذاشته و در قعر جدول ۱۸ تیمی ایستاده است.

الگیلانو؛ دومین داربی حساس کشور

ملوان به اینجای جدول عادت ندارد، سپیدرود هم عادت به این جدول را از یاد برده بود؛ دربی گیلان، امسال، رویارویی ناراضی‌هاست! یک‌طرف می‌خواهد از این‌که هست، بدتر نشود و سوی دیگر در سودای بازگشت به جمع فصل گذشته است.

وضعیت دو تیم در جدول به کنار! پیروزی در این رویارویی دیرین، خودش نوعی کسب رضایتمندی است‌؛ بفرمائید هیجان...

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول