اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همکاری جهانی در زمینه پیشگیری از آنفلوانزا

کارشناسان چینی خواستار همکاری جهانی برای پیشگیری و کنترل شیوع آنفلوانزا در کمپین روز جهانی آنفلوانزا و کنفرانس دانشگاهی سال ۲۰۱۹ شدند.

همکاری جهانی در زمینه پیشگیری از آنفلوانزا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، کارشناسان چینی خواستار همکاری جهانی برای پیشگیری و کنترل شیوع آنفلوانزا در کمپین روز جهانی آنفلوانزا و کنفرانس دانشگاهی ۲۰۱۹ شدند.

این کمپین که در پکن برگزار شد در تلاش است تا شیوع این بیماری و مرگ و میر ناشی از‌ آن را کاهش دهد. 

طبق آمار سازمان جهانی بهداشت، حدود ۵ تا ۱۰ درصد از بزرگسالان و ۲۰ تا ۳۰ درصد از کودکان در سراسر جهان هر ساله مبتلا به آنفلوانزا می‌شوند و در این میان حدود ۲۹۰ هزار تا ۶۵۰ هزار نفر در اثر این بیماری می‌میرند.

لی بن، معاون کمسیون بهداشت ملی (NHC) در مراسم افتتاحیه با موضوع «آنفلوانزا را بشناس»  از آنفلوانزا و جلوگیری از آنفلوانزا می‌گوید: «هیچ کشوری نمی‌تواند به تنهایی با آنفلوانزا مبارزه کند».

به گفته وانگ دایان، مسؤول مرکز ملیآنفلوانزا موسسه ملی CNIC برای پیشگیری و کنترل بیماری ویروسی، مرکز ملی آنفلوانزا چین (CNIC) هر ساله آموزش فنی را به کشورهای ASEAN ارائه می‌دهد.

بیش از ۸۰۰ نماینده NHC، انجمن علوم و فناوری چین و برخی سازمان های بین‌المللی در این کنفرانس مباحثات عمیقی درباره موضوعاتی از جمله استراتژی آنفولانزای جهانی برگزار کردند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول