اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از استان‌ها چه خبر؟ | از مخالفت دولت با تعطیلی پنجشنبه تا تعطیلی کارخانه ای به دلیل نبود مواد اولیه

خبرنگاران فارس در استان‌های سراسر کشور، امروز هم خبرهای ریز و درشت و متنوعی به مخاطبان ارائه کردند. مخالفت دولت با تعطیلی پنجشنبه ها، مسمومیت 51 کودک و نوجوان در خراسان رضوی و تعطیلی کارخانه ای در ایلام به دلیل نبود مواد اولیه، از جمله این خبرها بود.

از استان‌ها چه خبر؟ | از مخالفت دولت با تعطیلی پنجشنبه تا تعطیلی کارخانه ای به دلیل نبود مواد اولیه

خبرگزاری فارس؛ سردبیری استان‌ها:حتما شما هم تمایل دارید که بدانید امروز در ایران چه خبر بوده است. ما مهمترین اخبار و سوژه‌ها را از بین استان‌های مختلف کشور گلچین کرده و در قالب یک بسته خبری آماده‌ کرده‌ایم.

  • از خراسان جنوبی خبر رسیده معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی با بیان این موضوع که دولت قصد ورود به بازار را ندارد گفته اگر در بازار قیمت هر کیلو پوشال معمولی زعفران از هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و زعفران مرغوب از ۹ میلیون تومان کمتر شود دولت خرید حمایتی از کشاورزان را آغاز می‌کند. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • از زنجان خبر رسیده معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به طرح ارائه شده در مجلس در مورد تعطیلی پنج شنبه ها با اعلام مخالفت دولت با این موضوع گفته این مسأله در دولت بررسی شد اما فقط یک نفر موافق آن بود بنابراین دولت با اجرای این طرح مخالف است. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • معاون امنیتی استاندار سیستان وبلوچستان از انجام یک سرقت مسلحانه خبر داده و گفته امروز ظهر دو سارق مسلح با پوشاندن سر و صورت خود، وارد بانک ملی شعبه ۱۵ خرداد شده و مبالغی وجه نقد را به سرقت برده اند. بنا بر این گزارش سارقین مسلح با خودروی پژو٤٠٥ از محل متواری شده اند. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • خبرگزاری فارس استان ایلام در گزارشی از تعطیلی کارخانه سولفات پتاسیم شهرستان ایوان از ابتدای آبان ماه به دلیل نبود مواد اولیه خبر داده و نوشته ده ها کارگر این کارخانه به دلیل توقف فعالیت های آن از کار بیکار شده اند. متن کامل این گزارش را ( اینجا) بخوانید.

 

  • مدیر کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه از اواسط امشب شاهد نفوذ سامانه سرد و بارشی در آسمان مازندران هستیم گفته آب گرفتگی معابر، افزایش حجم رودخانه ها و بارش برف در مناطق کوهستانی از پیامدهای مورد انتظار این سامانه بارشی است. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • اگر چه بعضی ها سیل سال جاری را با استان های گلستان، خوزستان و لرستان می شناسند اما سیل امسال به ۱۷ شهر و ۲۳۰ روستای استان قزوین آسیب زده است.آسیب هایی که نشانه های آن همچنان در گوشه و کنار شهر دیده می شود. مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفته فقدان مدیریت واحد در حوزه رسیدگی و حل مشکلات رودخانه ها باعث شده تا خسارات ناشی از سیلاب تشدید شود. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • معاون سازمان حفاظت محیط زیست در خراسان جنوبی از وجود آلودگی در ۱۱ کلان شهر کشور خبر داده و گفته در حال حاضر 30 میلیون هکتار مساحت کشور درگیر پدیده گرد و خاک است که وضعیت 5 میلیون هکتار آن بحرانی است. متن کامل خبر را (اینجا) بخوانید.

 

  • از خراسان رضوی خبر رسیده 51 کودک و نوجوان از اهالی روستای صدخرو از توابع شهرستان داورزن بر اثر  صرف غذا در یک مراسم دچار مسمومیت شدند. مدیر مرکز فوریت های پزشکی سبزوار گفته تعداد 33 بیمار  به صورت سرپایی مداوا شده اما 18 بیمار دیگر جهت انجام آزمایش‌های تخصصی به بیمارستان حشمتیه سبزوار ارجاع داده شدند. متن کامل را ( اینجا) بخوانید.

 

  • مسؤول نیروگاه پالایش گاز ایلام با اعلام این خبر که تزریق برق پالایش گاز ایلام در نیمه اول سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته گفته نیروگاه پالایشگاه گاز ایلام به عنوان بازویی توانا برای کمک به تامین برق کشور بوده و در فصل تابستان برای جلوگیری از خاموشی ها به شرکت مدیریت شبکه برق ایران کمک کرده است. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

  • ناظر گمرکات استان گیلان با بیان این موضوع که 223 میلیون دلار از صادرات ایران به اتحادیه اوراسیا طی هفت ماهه ابتدایی سال بوده که 44 درصد از این میزان تجارت به روسیه بوده است گفته 70 درصد از صادرات کشور به روسیه از استان گیلان انجام می شود. متن کامل این خبر را ( اینجا) بخوانید.

 

  • مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سقز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفته جوان سقزی که در یک دعوا، مرتکب قتل شده بود بعد از تحمل ۱۵ سال زندان، امروز با گذشت خانواده مقتول از قصاص نجات یافت. افراد زیادی در کردستان برای رضایت اولیای دم زحمت کشیده بودند که امروز این زحمات جواب داد و فرد محکوم از قصاص نجات یافت. متن کامل را (اینجا) بخوانید.

 

انتهای پیام/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول