اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وادی: سپاهان بر پایه جنگندگی ساخته شده است

بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: اول فصل است و نمی‌توان در مورد جایگاه آخر فصل صحبت کرد اما سعی می‌کنیم در همه بازی‌ها از تمام توانمان استفاده کنیم.

وادی: سپاهان بر پایه جنگندگی ساخته شده است

محمد‌طاهر وادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص پیوستن به تیم والیبال سپاهان اظهار داشت: رحمان محمدی‌راد با من تماس گرفت و پرسید راغب هستم با وی کار کنم یا نه و گفت باشگاه سپاهان است، من هم قبول کردم.

بازیکن تیم والیبال سپاهان افزود: سپاهان باشگاه بزرگی است و هر کسی دوست دارد برای آن بازی کند، خیلی خوشحالم که در این تیم خوب با کادر فنی خوب بازی می‌کنم.

وی در مورد بازی هفته اول مقابل فولاد سیرجان گفت: اولین بازی لیگ بود، شروع سپاهان برایمان خیلی مهم بود که در خانه خودمان خوب شروع کنیم.

وادی در ادامه تصریح کرد: البته مشکلاتی نیز داشتیم و پیش از مسابقه با فولاد سیرجان تمرینات خیلی کمی در سالن مخابرات داشتیم اما خوشحالم که بازی را بردیم، بچه‌ها خیلی خوب و غیرتی بازی کردند.

بازیکن تیم والیبال سپاهان همچنین افزود: فولاد سیرجان نیز خیلی خوب بازی کرد و بازیکنانش هرچه در توان داشتند، گذاشتند.

وی در مورد وضعیت لیگ برتر والیبال نیز گفت: هرچه لیگ پیش برود، تیم‌ها رفته رفته بهتر می‌شوند و عملکرد بهتری به نمایش می‌گذارند، در هفته‌های ابتدایی نمی‌توان در مورد ضعیف یا قوی بودن تیم‌ها صحبت کرد.

وادی با بیان این‌که به قهرمانی فکر می‌کنیم، خاطر‌نشان کرد: اول فصل است و نمی‌توان در مورد جایگاه آخر فصل صحبت کرد اما سپاهان بر پایه جنگندگی ساخته شده است و سعی می‌کنیم در همه بازی‌ها از تمام توانمان استفاده کنیم.

بازیکن تیم والیبال سپاهان در پایان یادآور شد: حمایت هواداران در بازی اول خوب بود اما امیدوارم در بازی‌های بعدی هواداران بیشتری به سالن بیایند و سالن را پر کنند.

انتهای پیام‌/63099/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول