اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پلمپ 18 واحد صنفی متخلف و غیرمجاز در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از پلمپ 18 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و شئونات اسلامی در این شهرستان خبر داد.

پلمپ 18 واحد صنفی متخلف و غیرمجاز در آبادان

سید محسن تقی‌زاده فرمانده انتظامی آبادان شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، از پلمپ 18 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و شئونات اسلامی در این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای نظارت و سازماندهی واحد های صنفی، طرح تشدید اقدامات کنترلی _ نظارتی و جلوگیری از فعالیت واحد های غیر مجاز و نیز برخورد با صنوف متخلف در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی آبادان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس اماکن با همکاری و با مشارکت عوامل انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضائی با شناسایی واحد های غیر مجاز که علیرغم اخطاریه های قبلی پلیس کماکان به فعالیت خود ادامه می دادند،این طرح در سطح شهرستان آبادان به مرحله اجرا درآمد.

وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس طی چندین عملیات جداگانه موفق به جمع آوری و پلمپ 18واحد صنفی، سفره خانه های سنتی متخلف و بدون مجوز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به رضایتمندی بسیاری از اهالی و عموم شهروندان اظهار داشت: متخلفان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول