اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دشمنی با آمریکا ریشه در مبانی اسلام دارد

مسوول بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمنی ایران و آمریکا تنها مرتبط به ظلم‌های یک صده اخیر آمریکا در حق ملت ایران نبوده بلکه ریشه در قرآن و مبانی اسلام دارد.

دشمنی با آمریکا ریشه در مبانی اسلام دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، میلاد شرفی امروز در نشست مطبوعاتی مسوولین و دبیران تشکل‌های دانشجویی با اصحاب رسانه لرستان که در دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست تعامل بیشتر تشکل‌های دانشجویی با اصحاب رسانه استان است.

وی با بیان اینکه 13 آبان یکی از مهمترین گذرهای تاریخی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در اوایل انقلاب باعث شد که تمام دنیا بفهمند انقلاب دنباله‌رو هیچ ابر قدرتی در دنیا نیست.

مسوول بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: اهمیت تسخیر لانه جاسوسی به حدی بود که حضرت امام خمینی (ره) آن را به انقلاب دوم تعبیر کردند.

شرفی با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا یکی از موضوعات مورد بحث در تاریخ 40 ساله انقلاب بوده است، تصریح کرد: دشمنی ایران و آمریکا تنها مرتبط به ظلم‌های یک صده اخیر آمریکا در حق ملت ایران نبوده بلکه ریشه در قرآن و مبانی اسلام دارد.

وی با عنوان کردن این موضوع که آمریکا به دنبال این است که تمام دنیا را زیر سلطه خود آورد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی هرگز اجازه نخواهد داد که توسط آمریکا استعمار شود.

مسوول بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در سال‌های پیش از انقلاب شاهد استعمار کشور توسط آمریکا بودیم؛ به طور مثال در حوزه نظامی حقوق تمام کارکنان نیروهای مسلح کشور 14 میلیارد تومان بود در حالی که یک هزار مستشار آمریکایی که در نیروهای مسلح فعالیت می‌کردند بیش از 17 میلیارد تومان از دولت ایران حقوق دریافت می‌کردند.

شرفی در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار داشت: در طول تاریخ 200 ساله آمریکا شاهد این هستیم که در بیش از 100 کشور دنیا دخالت مستقیم سیاسی انجام داده است و هدف از این دخالت جلوگیری از خودکفایی کشورها دنیا بوده که کودتای 28 مرداد یکی از این ده‌ها مورد است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول