اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

شرایط اجاره آپارتمان در پاسداران، تهرانپارس و نارمک چطور است؟

پاسداران، تهرانپارس و نارمک از آن محله‌هایی در تهران هستند که به دلایل مختلف طرفداران زیادی دارند. در این مطلب می‌خواهیم درباره نکات اجاره خانه در محله های تهران و بیشتر در مورد اجاره آپارتمان در پاسداران، اجاره آپارتمان تهرانپارس و اجاره آپارتمان نارمک صحبت کنیم.

شرایط اجاره آپارتمان در پاسداران، تهرانپارس و نارمک چطور است؟

پاسداران، تهرانپارس و نارمک از آن محله‌هایی در تهران هستند که به دلایل مختلف طرفداران زیادی دارند. در این مطلب می‌خواهیم درباره  نکات اجاره خانه در محله های تهران و بیشتر در مورد اجاره آپارتمان در پاسداران، اجاره آپارتمان تهرانپارس و اجاره آپارتمان نارمک صحبت کنیم.

در مورد اجاره آپارتمان در تهران نیز شاهد تقسیم‌بندی‌های بالا و پایین‌شهری هستیم و طبیعتا در محله‌هایی که از آنها نام بردیم، فقط افراد پولدارتر می‌توانند زندگی کنند. امکانات رفاهی جذاب، ساختمان‌های دیدنی و لوکس و حتی شاید آب و هوای بهتر مزایایی است که متاسفانه این محله‌ها را به بالای شهر تهران تبدیل کرده است.

اجاره خانه و آپارتمان در تهران نیز همیشه شرایط خاصی دارد و باتوجه به پراکندگی املاک در پایتخت، شاهد قیمت‌های مختلف هستیم. البته چند وقتی است با فروکش کردن قیمت‌ها و از طرفی مبارزه با قراردادهای رهن و اجاره غیرعرف، باعث شد تا قیمت‌ها کاهش خوبی داشته باشد.

پاسداران، تهرانپارس و نارمک از آن دست محله‌های پرطرفدار در تهران هستند که ویژگی‌های جذابی دارند. در این مطلب می‌خواهیم درباره اجاره آپارتمان در تهران و در این منطقه صحبت کنیم.

اجاره آپارتمان پاسداران

پاسداران یکی از محله‌های شناخته شده و بزرگ تهران در شمال شرق تهران است که پیشتر نام سلطنت آباد روی آن بود. این خیابان نزدیک به بزرگراه همت، خیابان شریعتی و قلهک نزدیک است.

برای اجاره آپارتمان ولنجک بد نیست بدانید این محله بالا شهر دسترسی بسیار خوبی به ایستگاه مترو نوبنیاد دارد و به راحتی با تاکسی و اتوبوس BRT به این محله تردد کنید. پاسداران محله‌ای است که امکانات رفاهی و تجاری در آن بسیار خوب است و از این بابت مشکلی نیست.

برای اجاره آپارتمان پاسداران باید بدانید که این محله قیمت پایینی ندارد و برای رهن کامل باید از 400 میلیون تومان به بالا فکر کنید و برای رهن و اجاره نیز بسته به میزان ودیعه شما متغیر است. حتی آپارتمان‌هایی وجود دارد که که باید 300 میلیون تومان پول پیش و 5 میلیون تومان ماهیانه اجاره بدهید.

 

 

خرید خانه و آپارتمان: www.sheypoor.com

اجاره آپارتمان تهرانپارس

اگر دنبال این هستید که در شرق تهران آپارتمان اجاره کنید، تهرانپارس یکی از بهترین محله‌های این منطقه است. این محله آب و هوای خوبی داشته و از نظر مراکز اداری و تجاری موقعیت پرطرفداری دارد. این محله دسترسی خوبی به مترو، تاکسی و اتوبوس BRT دارد.

اگر می‌خواهید درباره قیمت اجاره آپارتمان تهرانپارس بدانید، این منطقه هم مانند دیگر محلات تهران تنوع قیمتی زیادی دارد که بیشتر به سال ساخت، ویژگی‌های ملک و متراژ آن بستگی دارد. برای رهن خانه باید 100 تا بیش از 200 میلیون تومان و برای اجاره بها نیز از 1.5 میلیون تومان تا بیش از 3 میلیون تومان را در نظر بگیرید.

اجاره آپارتمان نارمک

نارمک هم جزو مناطب شناخته شده تهران است که طرفداران زیادی دارد و قیمت کالاهای این محله از تمام ایران ارزان‌تر است! یکی از ویژگی‌های مهم نارمک خوش‌مسیر بودن و دسترسی بسیار خوب آن است. این محله قدیمی نزدیک بزرگراه رسالت است.

اگر قصد اجاره آپارتمان نارمک دارید باید بدانید 5 ایستگاه مترو در این منطقه وجود دارد که شامل متروی فدک، جانبازان، سرسبز، دانشگاه علم و صنعت و شهید باقری را شامل می‌شود. ضمن اینکه این منطقه دسترسی خوبی به تاکسی و اتوبوس واحد نیز دارد.

برای اجاره آپارتمان نارمک مواردی داریم که 100 میلیون رهن و 3 میلیون تومان اجاره می‌خواهند. البته با 20 میلیون تومان و ماهی 2 میلیون تومان اجاره هم می‌توانید یک آپارتمان 70 متری پیدا کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول