اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تشکیل کمیته حجاب و عفاف در وزارت ورزش/احمدی: گاهی حرکت اشتباه یک مربی مثل آتشی بر انبار باروت است

با دستور وزیر ورزش قرار شد کمیته عفاف و حجاب در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شود.

تشکیل کمیته حجاب و عفاف در وزارت ورزش/احمدی: گاهی حرکت اشتباه یک مربی مثل آتشی بر انبار باروت است

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سی و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی ورزش کشور صبح امروز با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف و به ریاست معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این وزارتخانه برگزار شد. 

عبدالحمید احمدی در ابتدای این جلسه به اشاره به حضور گسترده مردم و جامعه ورزش در راهپیمایی روز اربعین گفت: علاوه بر حضور چشمگیرجامعه ورزش در مسیر راهپیمایی، ادارات کل ورزش و جوانان هم در تسهیل مسیر راهپیمایی برای عزاداران حسینی تلاش بسیاری کردند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: راهپیمایی روز 13 آبان هم با برنامه ریزی ویژه و با هماهنگی تمامی دستگاه ها و مشارکت جامعه ورزش کشور به خواست خدا با قدرت کامل برگزار خواهد شد. 

وی افزود: طبق مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره موضوع حجاب و عفاف که ابلاغیه جدید آن پس از بازنگری به تمام دستگاه ها از جمله وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد به دستور مسعود سلطانی فر قرار شد کمیته عفاف و حجاب در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شود تا این مصوبات را دقیق اجرا کنیم. با توجه به حساسیت های خاصی که در حوزه ورزش وجود دارد روی این مورد تمرکز ویژه داریم. 

احمدی تاکید کرد: با پیگیری ویژه وزیر ورزش و جوانان در خصوص مواردی که در برخی رویدادهای ورزشی باعث ایجاد نگرانی هایی شده "کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و حرفه ای ورزش کشور" را تشکیل دادیم تا به کمک نهادهای ذیربط یک بازخوانی در شرایط برگزاری رویدادها داشته باشیم. باید بعضی از هنجار شکنی ها که از خارج از محیط ورزش وارد این فضا می شود بررسی دقیق شود و تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شود ما تاکید بر فعالیت جدی و بیشتر این کمیته داریم. 

وی در پایان گفت: فرهنگ سازی برای حضور در ورزشگاه ها نکته ای است که با توجه به ظرفیت صدا و سیما و چهره های تاثیرگذار نباید از آن غافل شویم. گاهی حرکت اشتباه یک مربی مثل آتشی بر انبار باروت است. همزمان با برگزاری دوره های آموزشی باید راهکارهای جلوگیری از چنین حرکاتی را هم بررسی کنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول