اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خبر خوب

دانشگاه ایرانی قهرمان مسابقات جهانی حل مساله

تیم دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها دانشگاه صنعتی اصفهان در مسابقات بین‌المللی حل مساله در حوزه حمل و نقل ریلی (INFORMS RAS 2019) مقام نخست را به خود اختصاص داد.

دانشگاه ایرانی قهرمان مسابقات جهانی حل مساله

مجله فارس پلاس|گروه خبر خوب: در این نشست و مسابقه علمی که به گفته روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، از 20 الی 23 اکتبر 2019 و با رقابت 53 تیم از کشورهای مختلف جهان، در سیاتل آمریکا برگزار شد، تیم دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از آقایان پوریا ارسلانی (دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها)، دکتر محمد رئیسی نافچی (عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها) و دکتر وحید فامیل دردشتی (پژوهشگر مرکز CIRRELT کانادا) به مقام نخست این رقابت ها دست یافت.

برترین های نهایی مسابقات بین‌المللی حل مساله در حوزه حمل و نقل ریلی (RAS 2019 INFORMS) در نشست سالانه مؤسسه تحقیق در عملیات و علم مدیریت که معتبرترین ارگان تحقیق در عملیات (Operations Research) در دنیا است و همه ساله با حضور بیش از 7 هزار نفر از محققان و شرکت‌های بزرگ صنعتی و خدماتی برجسته از سراسر دنیا برگزار می شود به رقابت پرداختند.

همچنین در رقابت پوستر RAS 2019 این نشست بین المللی، پس از راهیابی 15 پوستر به مرحله نهایی، تیم دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها دانشگاه صنعتی اصفهان موفق شد رتبه نخست این رقابت را نیز به خود اختصاص دهد.

 

 مسابقات بین‌المللی حل مساله در حوزه حمل و نقل ریلی (RAS 2019 INFORMS) از سال 2010 و به صورت سالانه برگزار می‌ شود و این برای اولین بار است که یک تیم از دانشگاه‌های ایران موفق به کسب چنین مقامی در مسابقات با این سطح می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول