اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

رقابت بانوان حافظ قرآن تهرانی در خانه قرآن کیانشهر+عکس

نخستین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه بانوان شهر تهران در خانه قرآن و عترت کیانشهر برگزار شد.

رقابت بانوان حافظ قرآن تهرانی در خانه قرآن کیانشهر+عکس

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس؛ نخستین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی و باحضور بانوان حافظ قرآن کریم در خانه قرآن و عترت کیانشهر تهران برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها داوطلبان در بخش‌های حفظ کل قرآن، ۲۰ جزء، ۱۵ جزء، ۱۰ جزء، ۵ جزء، ۳ جزء و حفظ جزء ۳۰ قرآن و همچنین حفظ تک سوره در رده‌های سنی خردسالان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

 

 

۱۸۲ حافظ قرآن از اقصی نقاط شهر تهران در این مسابقه شرکت کردند که در هر گروه میانگین بالای ۲۰نفر در این رقابت‌ها شرکت و نفرات برتر همزمان توسط اساتید و داوران انتخاب شدند.

از نفرات برتر هر گروه، در روز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه، طی مراسم اختتامیه با اهدای گواهی و جوایز نفیس تقدیر به عمل خواهد آمد. مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه بانوان روز چهارشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه ساعت ۱۵ همزمان با ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در سرای محله کیانشهر شمالی برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول