اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

کمدینی که همه ادابازی‌های «خندوانه» را باخت

کمدین برنامه «خندوانه» گفت: برنامه «خندوانه» را به خاطر بینندگانش دوست داشتم و روی دیده شدن بیشتر من تاثیر گذاشت.

کمدینی که همه ادابازی‌های «خندوانه» را باخت

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه «سلام صبح بخیر» امروز میزبان حامد آهنگی، بازیگر و کمدین بود که از نقطه آغاز کار خود و اجرایی که فقط 13 بلیت آن فروخته شده سخن گفت تا زمانی که در «خندوانه» ادا بازی‌ها را باخت و این اواخر که در «چند میگیری گریه کنی2» به ایفای نقش پرداخته است.

بنا بر این گزارش، آهنگی در ابتدا درباره اینکه چطور متوجه استعداد خود شده اظهار کرد: از معلم حرفه و فنم تشکر می‌کنم که ایشان متوجه استعداد من شد. دوم راهنمایی در جشن‌های دهه فجر برای بچه‌ها میکروفن نگه می‌داشتم و قرار بود نمایش کمدی باشد اما هیچکس نمی‌خندید. معلم حرفه و فن عصبانی شد و گفت این چه وضعی است؟ من ادای همه معلم‌ها را درمی‌آوردم و معلممان گفت ادایم را دربیاور. من هم خواندم و صدای معاون کلانتر را تقلید می‌کردم و اجرا کردم و استارت کارم از دوم راهنمایی خورد.

وی افزود: کارم از انزلی و گیلان و رشت شروع شد. سالها اجراهای ارگانی داشتم و بلیت فروشی از زمانی شروع شد که به کیش دعوت شدم. آن موقع این کار خیلی باب نشده بود و 13 نفر تماشاچی داشتم. اما یک  هفته بعد همه بلیت‌ها فروخته شد.

این کمدین با بیان اینکه من 9 سال است هر شب روی صحنه‌ام، یک شب‌هایی دو سانس اجرا کرده‌ام حتی اگر حالم بد باشد، تهیه کننده پولم را نداده باشد، یادآور شد: تا سه چهار سال پیش درآمدم اصلا دیده نمی‌شد و تهیه کننده به عهدش وفا نمی‌کردم. اما من کارم را خوب انجام می‌دادم چون تماشاچی می‌خواهد لذت ببرد. از وقتی به تهران آمدم و دو تهیه کننده بزرگ دارم که سر وقت به تعهدشان عمل می‌کنند اوضاع بهتر شده است و منم و یک تیم 12 نفره.

آهنگی درباره زندگی شخصی‌اش گفت: سال 86 ازدواج کردم و با خانمم در یک کار همبازی بودیم. او نقش اصلی داشت و من نقش دزد را بازی می‌کردم. به خواستگاری رفتم و جواب رد گرفتم اما 4 سال بعدش دوباره خواستگاری رفتم.

وی درباره تاثیر حضورش در «خندوانه» تصریح کرد: خیلی تاثیری روی اجرای استیج من نداشت. من قبل از آن هم در همه شهرهای ایران اجرا می‌کردم و سالنم پر می‌شد. «خندوانه» را به خاطر رامبد و بیننده‌هایش دوست داشتم و روی دیده شدن بیشتر من تاثیر گذاشت. مردم «خندوانه» را دوست دارند و امیدوارم چه با ما چه بی ما دوباره شروع شود و مردم را بخنداند.

این کمدین در پاسخ به اینکه در ایام محرم و صفر که اجراهای کمدی نداریم، مشغول چه کاری بوده، خبر داد: به یک فیلم سینمایی دعوت شدم. «چند میگیری گریه کنی2» که بعد از 14 سال دارد ساخته می‌شود. سری اول آن با بازی زنده یاد منوچهر نوذری فیلم شریف و کمدی جذابی بود. در این قسمت نیز نقش پسر آقای شایسته را اشپیتیم آرفی بازی می‌کند که برای گرفتن ارث و میراث به ایران می‌آید و با یک شرط مواجه می‌شود و آن برگزاری مراسم عزاداری برای بی‌بضاعتها است. من هم نقش روضه خوان را بازی می‌کنم و مرده‌ها از دستم می‌خندند! ان شاءالله که کار خوبی از آب دربیاید.

آهنگی درباره سختی‌های اجرای مداوم گفت: یک روز در کیش 5 دقیقه مانده به اجرا به من خبر دادند مادرم حالش خیلی بد است و انگار سکته کرده است. انگار داشتم خودم سکته می‌کردم. او انزلی بود و من کیش. حالم کل سه ساعت خوب نبود و بعدش کلی گریه کردم چون خیلی خودم را نگه داشته بودم.

وی همچنین درباره تیم محبوبش تصریح کرد: ملوان را دارند ذره ذره نابود می‌کنند و مسئولان انزلی مقصر هستند که با هواداران بازی می‌کنند. حتی مازندرانی‌ها هم ملوان را دوست دارند و این تیم یک تعداد بازیکن جنگنده بومی داشت اما حالا هیچکس نمی‌آید ملوان را جمع کند.

این کمدین با یادی از خاطرات حضور در «خندوانه» بیان کرد: من در تمام مسابقات ادابازی «خندوانه» شرکت کردم و همه را باختم. آن روز به رامبد می‌گفتم تو 5 دوره مسابقه برگزار کردی من 7 دوره باخت دادم! با مهرداد میناوند رفتم باختم، با نصرالله رادش رفتم دعوایمان شد. با نیما نکیسا رفتم باختم. با خود رامبد رفتم و گفتم دیگر با صاحب برنامه می برم، از سحر ولدبیگی و نیما فلاح هم جلو بودیم اما آیتم آخر را با اختلاف باختیم! در پایان آهنگی و کلهر همچنین یک مسابقه ادابازی نیز در استودیو اجرا کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول