اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رهبر انصارالله:غرب علی‌رغم رفاه مادی به انحطاط اخلاقی رسیده است

رهبر انصارالله یمن در جمع دانشگاهیان این کشور به سخنرانی پرداخت و اعلام کرد، غرب علیرغم رفاه ، پول و سرمایه فراوان، شاهد فروپاشی اخلاقی است و میزان خودکشی در این کشورها بالاست.

رهبر انصارالله:غرب علی‌رغم رفاه مادی به انحطاط اخلاقی رسیده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (یکشنبه) در ایام سالروز میلاد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در جمع  دانشگاهیان این کشور سخنرانی کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، رهبر انصارالله در ابتدای سخنرانی خود این مناسب را فرصتی برای بازگشت به خط اقتداء به رسول‌الله توصیف کرد  و «هدایت» را از بزرگترین نعمت‌هایی دانست که به بشر اعطا شده است.

وی در ادامه اعلام کرد، غرب علیرغم رفاه و پول و سرمایه فراوان، شاهد فروپاشی اخلاقی است و میزان خودکشی در کشورهای غربی بالاست.

عبدالملک تأکید کرد: بشر امروز با بحران‌های فراوان روبروست و حتی کشورهایی که بحران مادی ندارند، این مسأله را دارند.  خودکشی در بسیاری از کشورهای اروپایی به حد فاجعه رسیده است.

 

 

رهبر انصارالله در ادامه به موضوع «جنگ نرم» پرداخت و گفت، این جنگ از اولین انواع جنگی است که انسان با آن روبروست. باید مطالب تحریف شده‌ای که به رسول خدا و دین نسبت داده می‌شود و به اسم دین ارائه می‌شود، شناخته شود.

وی گفت:  در این مناسبت باید مشکلاتی را که از آن رنج می‌بریم، بشناسیم و سپس راه‌حل تعامل با این مشکلات و چالش‌ها را بیابیم. موضوع مهم آن است که اصالت و هویت اسلامی ملت یمن حفظ شود زیرا ما با یکی از خطرناک‌ترین انواع جنگ‌ها روبرو هستیم و این جنگ، جنگ نرمی است که دور کردن ما از هویتمان را هدف گرفته است. جنگ نرم مفاهیم و ارزش‌های انسانی را هدف می‌گیرد و زیرکی، اخلاق و عفاف انسان را نیز نشانه می‌رود ؛ باید برای در امان ماندن از این جنگ از بیداری لازم برخوردار باشیم.

وی در پایان صحبت‌های خود بار دیگر بر اقتدا و تأسی از رسول‌الله و پیروی از دستورات دین اسلام تأکید کرد.

علی‌رغم آنکه جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن وارد سال پنجم شده و یمن شاهد قطعی برق در بسیاری از مناطق و بحران سخت اقتصادی است اما یمنی‌ها امسال نیز مقدمات بسیاری برای میلاد پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم (در 17 ربیع الاول) آماده کرده‌اند. صنعا پایتخت یمن به رنگ سبز درآمده و بسیاری از استان‌های دیگر یمن شاهد اقدامات مشابهی است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول